چاپ تامپو برند paris royal  روی لوازم آرایشی

چاپ تامپو برند paris royal روی لوازم آرایشی

تمامی افرادی که محصولی را تولید می کنند ، به دنبال یک روش مناسب برای تبلیغات محصول هستند که علاوه بر ماندگاری بالا بتواند در فروش بیشتر آن موثر باشد . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس که یکی از با سابقه ترین کارخانه های چاپ بر روی قطعات با جنس مختلف می باشد ، می تواند تمامی اطلاعات محصول تان را مانند برند ، لو گو ، مشخصات محصول و … را بر روی آن چاپ نماید. چاپ تامپو برند paris royal  روی لوازم آرایشی  یکی از نمونه ها چاپ بر روی قطعه می باشد که در ادامه به بررسی روش  فرایند چاپ بر روی قطعه می پردازیم .

 

مزیت های چاپ تامپو برند paris royal  روی لوازم آرایشی

برای چاپ بر روی قطعات مختلف باید ابعاد هندسی ، جنس و … محصول مورد بررسی قرار گیرد تا روش مناسبی برای چاپ بر روی قطعه انتخاب گردد. تشخیص روش چاپ بر روی قطعات توسط پرسنل کار آزموده ی مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قابل تشخیص است . در صورتی که از روش چاپ مناسبی برای چاپ استفاده نشود در گذر زمان رنگ و چاپ پوسته شده و چاپ ها از بین خواهد رفت . چاپ تامپو ، چاپ سیلک ، چاپ ترانسفر ،  چاپ طلاکوب و … روش های مختلف چاپ می باشد که در مجموعه چاپ صنعتی با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک روز دنیا این نوع چاپ ها انجام می گیرد . چاپ تامپو برند paris royal  روی لوازم آرایشی با استفاده از کلیشه و واسطه ای به نام پد های سیلیکونی انجام می شود . رنگ ها از روی کلیشه با پد های سیلیکونی برداشته شده و بر روی قطعه قرار می گیرد . در چاپ سیلک نیز طرح مورد نظر بر روی شابلون ها فولادی حکاکی شده و با استفاده از دستگاه های مدور چاپ خواهد شد. همچنین برای چاپ روی لوازم آرایشی باید برای قطعه مورد نظر فیکسچر هایی ساخته شود که قطعه بر روی میز کار  ثابت قرار گیرد تا  چاپ بر روی آن با دقت بیشتری انجام شود .

 

فرایند چاپ تامپو برند paris royal  روی لوازم آرایشی

پس از تشخیص روش چاپ بر روی قطعه باید به طراحی طرح مورد نظر بپردازیم . طراحی مهم ترین مرحله چاپ می باشد که باید در نهایت ظرافت و دقت انجام گیرد . طراحان چاپ صنعتی باید تسلط کامل روی فرایند چاپ صعنتی و برنامه های طراحی داشته باشند . هر چه ظرافت در طراحی بیشتر باشد چاپ بر روی قطعه بهتر انجام می شود . همچنین این مرحله  باید در نهایت خلاقیت طرح و اطلاعاتی که مشتری در نظر دارد بکار برده شود به صورتی بتواند جذابیت خاصی را به محصول شما  عزیزان انتقال دهد . پس از انجام فرایند طراحی ، باید برای طرح مورد نظر کلیشه ساخته شود . پس از ساخت کلیشه و فیکسچر برای قطعه باید به مرحله ی چاپ بر روی محصول پرداخته شود . از آن جایی که محصول با مصرف کننده  دائما در ارتباط است ،  اطلاعات  و برند محصول شما را دائما مشاهده می کند  و سبب می شود برند محصول شما در ذهن افراد باقی بماند . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس طی چندین سال سابقه و فعالیت در زمینه چاپ توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید همچنین می تواند هر گونه طرحی را روی کوچکترین سایز ها را بر روی لوازم های آرایشی چاپ نماید .

 

ماندگاری رنگ چاپ تامپو برند paris royal  روی لوازم آرایشی

برای چاپ بر روی قطعات رنگ های مختلفی وجود دارد که برای چاپ بر روی هر جنسی  مناسب نمی باشد . باید توجه داشته باشید رنگی را برای چاپ بر روی قطعه انتخاب نمایید که بیشترین سازگاری را با جنس قطعه داشته باشد . تمامی رنگ هایی که مجموعه چاپ صنعتی برای چاپ بر روی قطعات استفاده می کند از با کیفیت ترین رنگ های موجود در بازار می باشد که ماندگاری و ثبات بالایی دارد . این رنگ ها قابلیت شست و شو را داشته و در صورت سایش دست ، گرد و غبار  و … چاپ پاک نشده و رنگ پریده نخواهد شد . پس از انجام چاپ تامپو برند paris royal  روی لوازم آرایشی قطعات درون کوره های ثبیت رنگ قرار می گیرد که باعث افزایش ماندگاری و دوام چاپ های روی قطعه می شود . این رنگ ها شفافیت و درخشندگی خاصی را دارد که جذابیت محصول شما را افزایش می دهد . طراحی و ترکیب رنگ انجام شده بر روی چاپ بر روی این قطعه به گونه می باشد که نمایی مانند چاپ طلاکوب را برای شما عزیزان به وجود آورده است ، در صورتی که در چاپ تامپو با این رنگ های نقره ای از برجستگی خاص و زیبایی برخوردار خواهیم بود . پس از اتمام روند چاپ ، قطعات درون بسته بندی های مناسبی قرار می گیرد تا از آسیب رسیدن به آن ها جلوگیری شود .

 

راه های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی چاپ صنعتی بر روی قطعات به صفحه ی تماس با ما سایت چاپ صنعتی ایساتیس  مراجعه نمایید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید .

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *