چاپ تامپو برند PARADOX

چاپ تامپو برند paradox-تصویر اصلی آریا

چاپ بر روی لوازم آرایشی یکی از روش های تبلیغ محصول بوده که تاثیر بسیار زیادی را بر روی فروش شما خواهد داشت . اما چگونه ؟ در ادامه ی این مطلب قصد داریم اطلاعاتی را در زمینه چاپ صنعتی و مزیت های آن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس طی چندین سال سابقه در زمینه چاپ صنعتی توانسته است رضایت مشتریان زیادی را جلب نماید . این مجموعه از دستگاه های تمام اتوماتیک و به روز دنیا و پرسنل کار آزموده برای چاپ روی محصولات استفاده می کند . یکی از نمونه های چاپ صنعتی که می توان به آن اشاره نمود چاپ تامپو برند PARADOX می باشد که مراحل انجام آن را به شما شرح خواهیم داد .

مزیت های چاپ تامپو برند PARADOX

چاپ روی محصولات شما مزیت های بسیار زیادی را خواهد داشت . یکی از مهم ترین مزیت هایی که می توان به آن اشاره نمود ، ماندگاری بالای چاپ صنعتی نسبت به روش های دیگر تبلیغ مانند چاپ تراکت ، چاپ بنر ، نصب بیلبورد ، تبلیغات مجازی و … می باشد . مزیت دیگری که وجود دارد این است که بانوان عزیز هنگام خرید لوازم آرایشی به ظاهر زیبا و شکیل آن توجه زیادی خواهند کرد و کیفیت بالای چاپ روی محصول و ظاهر موجه آن را مبنا بر کیفیت بالای محتویات درون محصول می دانند . در صورتی که چاپ  روی لوازم آرایشی مورد نظر کیفیت مطلوبی نداشته باشد ، مصرف کننده از خرید آن صرف نظر خواهند کرد . به دلیل این که مصرف کننده دائما با محصول در ارتباط است ، برند چاپ شده روی محصول را مشاهده نموده و به خاطر می سپارد . چاپ تامپو برند PARADOX بر روی شیشه توسط نیرو های مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس در نهایت کیفیت ارائه داده شده است . همان طور که در تصویر مشاهده می نمایید ، این نوع چاپ با ظرافت بالایی توسط نیرو های متخصص و کار آزموده مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس انجام گرفته است .

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ ترانسفر بر روی شیشه را نیز مطالعه نمایید .

 

بررسی کلی چاپ تامپو برند PARADOX

چاپ بر روی محصولات روش های متفاوتی داشته که باید با توجه به انحنا ، سایز ، جنس و … محصول انتخاب می شود .  این مرحله در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس توسط نیرو های متخصص انجام می گیرد . پس از انتخاب نمودن روش چاپ باید رنگ متناسب با جنس محصول انتخاب شود تا پس از انتقال رنگ ، چاپ پوسته پوسته نشود . روش هایی که چاپ صنعتی می توان به آن اشاره نمود چاپ سیلک ، چاپ ترانسفر ، چاپ طلاکوب و … می باشد هر کدام مراحل خاص خود را دارد . چاپ تامپو برند PARADOX با استفاده از پد های سیلیکونی و کلیشه ساخته شده انجام می شود . چاپ سیلک نیز بیشتر بر روی محصولاتی انجام می گیرد که گرد و استوانه ای شکل هستند و یا کاملا مسطح می باشند . این نوع چاپ به صورتی انجام می گیرد که قطعه درون دستگاه قرار خواهد گرفت و با چرخش آن ، طرح روی آن منتقل خواهد شد . چاپ ترانسفر نیز که با نام چاپ حرارتی شناخته شده است ، به این صورت می باشد که طرح مورد نظر بر روی کاغذ های مخصوص به صورت لیبل ، چاپ می شود و با قرار گرفتن در شرایط حرارت بالا ، طرح روی محصول منتقل می شود .

کیفیت چاپ تامپو برند PARADOX

یکی از عوامل مهمی که تاثیر بسزایی را در کیفیت چاپ روی محصول دارد ، کیفیت رنگ چاپ می باشد . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ روی محصولات شما از رنگ های درجه یک و آلمانی استفاده می نماید که در برابر عوامل محیطی مقاومت بالایی دارد . چاپ تامپو برند PARADOX در دو رنگ انجام شده ، بنابراین باید در زمان طراحی برای هر کدام از رنگ های طرح مخصوص به آن طراحی گردد و برای طرح مورد نظر کلیشه ساخته شود . همچنین انتقال رنگ برای چاپ روی این محصول در دو مرحله انجام می شود به طوری که ابتدا اولین رنگ با استفاده از پد های سیلیکونی از روی کلیشه برداشته شود و روی محصول منتقل شود . پس از انتقال اولین رنگ و خشک شدن آن رنگ بعدی روی محصول قرار می گیرد . دستگاه تثبیت رنگ می تواند دوام ، ثبات و ماندگاری چاپ انجام شده را افزایش دهد . به همین منظور محصول درون دستگاه تثبیت رنگ قرار خواهد گرفت . در نهایت برای جلوگیری کردن از آسیب چاپ انجام شده ، محصول درون بسته بندی های موجود قرار می گیرد . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس کیفیت چاپ های انجام شده در این مجموعه را تضمین می نماید .

راه های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس 

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید و با تماس به کارشناسان این مجموعه از مشاوره ی رایگان بهره مند شوید . همچنین می توانید از طریق # چاپ صنعتی ایساتیس با ما همراه باشید .

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *