چاپ تامپو برند MOSIO روی شیشه ادکلن

چاپ تامپو برند MOSIO روی شیشه ادکلن - چاپ صنعتی ایساتیس

ادکلن یکی از وسایلی است که در هر خانه ای یافت می شود و به همین علت است که برند های بسیاری به تولید این محصول می پردازند. در گذشته های نه چندان دور بیشتر ادکلن های مورد مصرف در کشورمان از طریق واردات تامین می‌شد اما مدتی است که به علت تحریم ها کارخانجات بسیاری برای تولید ادکلن احداث شده اند و این صنعت رونق خوبی گرفته است. با توجه به این موارد برند سازی برای این نوع کارخانه جات دارای اهمیت بسیار ویژه ای می باشند تا به این ترتیب بتوانند به فروش بیشتری دست پیدا کرده و سود قابل قبولی را به دست آورند. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با چاپ تامپو برند MOSIO روی شیشه ادکلن تبلیغ ارزان و ماندگاری را برای این برند ایجاد نموده است که باعث افزایش فروش این محصول می‌‌شود.

نقش چاپ تامپو برند MOSIO روی شیشه ادکلن در افزایش فروش

شاید شما نیز به دنبال راهی برای افزایش فروش و دیده شدن بیشتر محصول تولیدی خود باشید. در این زمینه چه اقداماتی را انجام داده اید و آیا اقدامات انجام شده نتیجه ای نیز داشته است؟ مسلماً در صورتی که شما جزء تولیدکنندگان محصول باشید می دانید که هزینه تبلیغات و بازاریابی تولیداتتان تا چه اندازه سرسام آور است! با توجه به روش های متنوع تبلیغات می توان تبلیغی ارزان قیمت و سود ده را انتخاب کرد، در واقع شما می توانید از محصول خود به عنوان تبلیغ استفاده کنید. برای مثال می توان گفت که چاپ تامپو برند MOSIO روی شیشه ادکلن جزء تبلیغاتی محسوب می شود که در کنار هزینه پایین دارای سود دهی بسیار بالایی نیز می باشد. شما می توانید با استفاده از چاپ روی محصول چندین هدف را دنبال کنید اول اینکه به این ترتیب نام برند شما در معرض دید مشتریان قرار گرفته و آن ها به صورت ناخودآگاه در هنگام خرید به یاد تولیدات شما خواهند افتاد و آن را جستجو می نمایند که این باعث بازگشت مشتری خواهد شد. علاوه بر آن محصولاتی مانند ادکلن روی میز آرایشی قرار می‌گیرند که در معرض دید است، به این ترتیب توجه دیگران به آن ها جلب شده و در رابطه با محصول تولیدی شما سوالاتی را خواهند پرسید که این باعث جذب مشتری جدید می ‌شود. چاپ برند شناسنامه کالای تولیدی شما است و افراد تنها در صورتی به برند شما اعتماد می کنند که تمامی موارد مهم در برندسازی را رعایت کرده باشید که یکی از این موارد مهم چاپ روی بدنه محصول تولیدی می ‌باشد.

شما عزیزان می توانید از مقاله چاپ روی قطعات جارو برقی نیز دیدن نمایید.

فاکتورهای دارای اهمیت در چاپ تامپو برند MOSIO روی شیشه ادکلن

در چاپ تامپو برند MOSIO روی شیشه ادکلن فاکتور هایی دارای اهمیت می باشد که رعایت آن ها ضروری است. ابتدا باید سایز و مدل شیشه ادکلن در نظر گرفته شود چرا که در انتخاب روش چاپ این موارد دارای اهمیت است. به طور معمول ادکلن دارای شیشه هایی کوچک است و به همین علت نیازمند چاپی متناسب با اندازه شیشه می باشد. با استفاده از دستگاه چاپ تامپو می ‌توان روی این نوع قطعات چاپ های ظریفی را ایجاد کرد، چرا که در این نوع چاپ پد سیلیکونی برای ایجاد رنگ روی قطعه به کار می رود و چاپ تامپو را برای هر نوع قطعه با هر اندازه‌ای مناسب می نماید. علاوه بر آن در این نوع چاپ با استفاده از پد یا واسطه های سیلیکونی هیچ گونه تغییری در طرح چاپ شده ایجاد نخواهد شد و به هیچ عنوان از ظرافت طرح کم نمی شود، بنابراین می ‌توان طرح مورد نظر را عیناً روی شیشه ادکلن به وجود آورد. در نهایت باید رنگ زمینه شیشه ادکلن را در نظر گرفت تا با استفاده از چند رنگ اصلی آبی، زرد، قرمز، سفید و سیاه رنگی مناسب را ساخت که جلوه درخشانی روی شیشه ادکلن داشته باشد. در ادامه با این نوع چاپ بیشتر آشنا خواهیم شد، همراه ما باشید.

امکانات مورد نیاز برای چاپ تامپو برند MOSIO روی شیشه ادکلن

برای چاپ تامپو برند MOSIO روی شیشه ادکلن نیازمند امکاناتی هستیم تا با استفاده از آن ها بتوان چاپی ماندگار را ایجاد کرد. همان طور که گفته شد در این نوع چاپ از دستگاه تامپو استفاده می‌شود اما قبل از آن طراحی طرح با استفاده از فتوشاپ یا کورل انجام خواهد شد و رنگ مناسب برای چاپ انتخاب می شود، بعد از آن قطعاتی مانند کلیشه، شابلون و فیکسچر ساخته می شود. در نظر داشته باشید که تمامی این قطعات در خود مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس طراحی و ساخته می شوند و این مجموعه قادر است تا تمامی مراحل طراحی تا بسته بندی قطعات چاپ خورده را برای شما همراهان گرامی انجام دهد. بعد از ساخت قطعات مورد نیاز، جوهر توسط پد های سیلیکونی با کیفیت روی قطعه منتقل می شوند و بعد از آن احتیاج به تثبیت کننده رنگ می باشد تا با استفاده از آن بتوان جوهر قرار گرفته روی شیشه ادکلن را خشک کرده و به ماند گاری بیشتر آن کمک نمود. در نهایت قطعات چاپ خورده در بسته بندی مناسب قرار می گیرند تا از ایجاد هرگونه آسیب روی آن ها جلوگیری به عمل آید. در تمامی این مراحل استفاده از امکانات مناسب و با کیفیت الزامی است تا به این طریق بتوان چاپی ماندگار و دقیق را روی قطعه ایجاد نمود.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

در صورتی که شما نیز یکی از تولید کنندگان عزیز کشور ما هستید می ‌توانید با استفاده از چاپ سود بیشتری را به دست آورید. به شما پیشنهاد می دهیم تا این فرصت را از دست نداده و هرچه زودتر از طریق صفحه تماس با ما به کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس متصل شده و از آن ها در رابطه با انواع روش های چاپ مشاوره رایگان دریافت نمایید. علاوه بر آن به شما پیشنهاد می شود تا از طریق شبکه‌های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام از سایر خدمات انجام گرفته توسط مجموعه چاپ ایساتیس دیدن نمایید. با سپاس از همراهی تان سود بی شماری را برای مجموعه شما آرزومندیم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *