چاپ تامپو برند mdf بر روی لیوان

چاپ تامپو برند mdf بر روی لیوان-چاپ صنعتی ایساتیس

امروزه چاپ صنعتی یکی از روش های ماندگار برای تبلیغات محسوب می شود. این نوع تبلیغ با بهترین متد های روز دنیا و با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک در روش های مختلف انجام می گیرد . شما عزیزان می توانید تمام اطلاعات مربوط به محصول را روی آن چاپ نمایید . تفاوتی نمی کند محصول شما چه سایزی داشته باشد ، مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قابلیت چاپ روی تمام محصولات با هر سایزی را دارد . شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چاپ تامپو برند mdf بر روی لیوان به ادامه این مطلب مراجعه نمایید.

مزایا چاپ تامپو برند mdf بر روی لیوان

همان طور که گفته شد چاپ روی محصولات با روش های مختلفی انجام می گیرد این روش ها بستگی به انحنا ، سایز ، ابعاد هندسی و … محصول و یا قطعه داشته و باید توسط نیرو های متخصص تشخیص داده شوند . به عنوان مثال چاپ تامپو برند mdf بر روی لیوان با استفاده از کلیشه های ساخته شده و پد های متناسب با محصول انجام می گیرد به طوری که باید رنگ از روی کلیشه ها به وسیله ی پد ها برداشته شود و روی محصول قرار گیرد . چاپ سیلک اسکرین روش دیگری برای چاپ روی محصولات و قطعات می باشد که با استفاده از دستگاه های دوار و شابلون های ساخته شده از جنس استیل و فولاد انجام می گردد. این روش بیشتر روی محصولات گرد و استوانه ای شکل انجام می  شود که باید دور تا دور آن رنگ منتقل شود. دو روش نامبرده بیشترین کارایی در صنعت چاپ را دارا می باشند. همچنین در این دو نوع چاپ باید هر رنگ به صورت مرحله به مرحله روی محصول قرار گیرند . اما روش دیگری برای چاپ وجود دارد که می تواند هر نوع طرح را با هر ترکیب رنگ در یک مرحله روی قطعه و محصول شما چاپ نماید . به این توع چاپ ، چاپ حرارتی می گویند. یکی دیگر از مسائلی که اهمیت زیادی دارد ، انتخاب رنگ متناسب با جنس محصول می باشد که بیشترین سازگاری را با جنس محصول داشته باشد.

 

شما عزیزان میتوانید مطلب چاپ سیلک برند count را نیز مطالعه نمایید.

 

طراحی چاپ تامپو برند mdf بر روی لیوان

مهم ترین مرحله در چاپ روی محصول و یا قطعات طراحی می باشد که تاثیر بسیار زیادی در چاپ صنعتی دارد . به هر میزانی که در طراحی ظرافت و دقت بیشتری به کار برده شود چاپ دقیق تری خواهیم داشت . در این مرحله می توانید هرگونه اطلاعاتی از محصول مانند نام برند ، لوگو ، طریقه استفاده و … استفاده نمایید . طراحان چاپ صنعتی باید علاوه بر تسلط به نرم افزار های طراحی ، به تمامی مراحل چاپ صنعتی آگاهی داشته باشند به دلیل این که روش چاپ روی محصول تاثیر بسیار زیادی در طراحی طرح مورد نظر دارد . برای مثال از آن جایی که چاپ تامپو برند mdf بر روی لیوان در دو رنگ انجام شده باید در دو مرحله متفاوت طراحی گردد. پس از انمام طراحی نیز باید دو کلیشه متفاوت برای چاپ روی محصول ساخته شود . فیکسچر های ساخته شده متناسب با ابعاد قطعه بوده و آن را روی میز کار ثابت نگه داشته تا چاپ واضح و دقیق داشته باشیم . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس تمامی چاپ های انجام شده در این مجموعه را در نهایت کیفیت ارائه داده است و کیفیت این چاپ ها را تضمین می نماید .

 

کیفیت رنگ چاپ تامپو برند mdf بر روی لیوان

پس از اتمام مرحله ی طراحی و ساخت کلیشه و فیکسچر باید به انتقال رنگ روی محصول پرداخته شود. تمامی رنگ هایی که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ روی محصولات استفاده می کند از بهترین رنگ های آلمانی و درجه یک موجود در بازار بوده. همچنین باید برای چاپ روی محصولات از رنگی استفاده شود که بیشترین سازگاری با جنس آن را داشته باشد . در غیر این صورت چاپ ها پوسته شده و از بین می رود. چاپ تامپو برند mdf بر روی لیوان در دو رنگ متفاوت انجام شده و باید در اولین مرحله رنگ روی محصول منتقل شود و پس از انجام چاپ و خشک شدن آن رنگ بعدی روی آن قرار گیرد تا دوام ، ماندگاری و ثبات بیشتری داشته باشد . این چاپ ها قابلیت شست و شو داشته و در اثر شست و شوی مکرر به هیچ عنوان در چاپ روی محصول خللی ایجاد نخواهد شد . این چاپ ها در برابر عوامل محیطی مانند نم و رطوبت ، سرما و گرما ، نور آفتاب و … مقاومت بالایی داشته و رنگ پریده نخواهد شد . پس از انتقال رنگ قطعه درون دستگاه تثبیت رنگ قرار می گیرد که سبب افزایش دوام و ماندگاری چاپ های انجام روی آن می گردد . در نهایت لیوان ها درون بسته بندی موجود قرار می گیرد تا از آسیب دیدن چاپ های انجام شده جلوگیری شود.

 

پل های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

در صورتی که برای شما عزیزان سوالاتی در زمینه ساخت کلیشه ، شابلون ، کیفیت رنگ ، طراحی صنعتی و … پیش آمده است می توانید به صفحه ی تماس با ما مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس در سایت www.isatisprint.com   مراجعه نمایید و یا از طریق #چاپ صنعتی ایساتیس از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *