چاپ  تامپو برند ladycare  بر روی لوازم آرایشی

چاپ تامپو برند ladycare بر روی لوازم آرایشی

یکی از مواردی که بانوان در زمان خرید لوازم آرایشی به آن توجه زیادی می کنند زیبایی و کیفیت قطعه بوده و در صورت بی کیفیت بودن چاپ و جنس قطعه از خرید آن صرف نظر می کنند . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قابلیت چاپ بر روی هر گونه لوازم آرایشی مانند ریمل ، رژ لب ، پنکیک  و … را در بهترین کیفیت ممکن داشته و طی چندین سال فعالیت توانسته رضایت مشتریان زیادی را جلب نماید . در صورتی که علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چاپ  تامپو برند ladycare  بر روی لوازم آرایشی هستید می توانید به ادامه ی این مطلب مراجعه نمایید .

 

مراحل چاپ  تامپو برند ladycare  بر روی لوازم آرایشی

برای چاپ  تامپو برند ladycare  بر روی لوازم آرایشی باید مراحل متعددی به ترتیب انجام شود . مراحل چاپ تامپو  به صورت زیر است که :

1) باید با توجه به شکل قطعه برای چاپ آن روش مناسبی انتخاب نمود تا بتوانیم بهترین نتیجه را دریافت کنیم .

2) بعد از تشخیص روش چاپ باید با توجه به جنس قطعه بهترین رنگ را انتخاب کنید که بیشترین سازگاری با قطعه را داشته باشد .

3) سومین مرحله که مهم ترین مرحله ی چاپ روی قطعات به شمار می آید طراحی می باشد که در ادامه اطلاعات بیشتری را در این زمینه در اختیارتان قرار می دهیم .

4) پس از طراحی باید برای طرح مورد نظرتان کلیشه و فیکسچر ساخته شود . فیکسچر ها جهت ثابت نگه داشتن قطعه بر روی میز کار ساخته شده اند تا بتوان چاپی دقیق تر داشته باشیم .

5 ) در این مرحله باید برای چاپ بر روی قطعات با استفاده از کلیشه ، فیکسچر و رنگ  چاپ انجام گیرد .

6) پس از اتمام مراحل چاپ ، باید به تثبیت رنگ چاپ های انجام شده و بسته بندی مناسب برای قطعات پرداخته شود تا از شکستن و یا صدمه دیدن آن ها جلوگیری شود.

 

طراحی چاپ  تامپو برند ladycare  بر روی لوازم آرایشی

یکی از مهم ترین مراحل درچاپ  بر روی قطعات طراحی می باشد که باید با دقت و ظرافت بالایی انجام گیرد . طراحان مجموعه چاپ صعنتی ایساتیس در نهایت خلاقیت و زیبایی برند و لوگوی ladycare  را به کار برده اند تا علاوه بر تبلیغات محصول شما بتواند زیبایی و جلوه خاصی را به قطعه بدهد . از آن جایی که مصرف کننده دائما با محصول و قطعه شما در ارتباط است برندتان در ذهن او باقی خواهد ماند . به همین دلیل است که چاپ  تامپو برند ladycare  بر روی لوازم آرایشی یک نوع تبلیغ ماندگار نسبت به تبلیغات دیگری مانند چاپ بنر ، تراکت و … می باشد . لازم به ذکر است ،طراحان چاپ صنعتی باید علاوه بر تسلط بر انواع نرم افزار های طراحی ، مراحل چاپ صنعتی را به خوبی بشناسد به دلیل آن که روش چاپ روی قطعات ، بر روی طراحی تاثیر خواهد گذاشت . تمامی مراحل چاپ سیلک ، چاپ ترانسفر ، چاپ تامپو ، چاپ طلاکوب و … بر روی قطعات توسط پرسنل و نیرو های کار آزموده و دستگاه های به روز و تمام اتوماتیک مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس انجام می شود و این مجموعه تمامی چاپ های انجام شده بر روی قطعات با هر سایز و هرنوع جنس را تضمین می نماید .

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ تامپو برند navy بر روی شیشه شیر را نیز مطالعه نمایید .

 

جنس رنگ چاپ  تامپو برند ladycare  بر روی لوازم آرایشی

تمامی رنگ هایی که مجموع چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ روی قطعات مختلف استفاده می کند از با کیفیت ترین رنگ های موجو در بازار می باشد که شفافیت و درخشندگی خاصی دارند . این رنگ ها دوام و ماندگاری بالایی داشته و در برابر عوامل محیطی مانند سایش دست ، سرما و گرما ، گرد و غبار ، نور و … رنگ پریده نخواهد شد . باید توجه داشت که هر رنگ متناسب با جنس مختص به خئد می باشد . برای مثال در صورتی که از رنگ پلاستیک برای چاپ  تامپو برند ladycare  بر روی لوازم آرایشی استفاده نمایید، در گذر زمان رنگ ها پوسته و چاپ روی قطعات باقی نخواهد ماند . برای انتقال رنگ از روی کلیشه باید از واسطه ای به نام پد های سیلیکونی برداشته شود و روی قطعه قرار گیرد. این پد ها نیز متناسب با طرح و شکل ظاهری قطعه شما ساخته شده و به کار برده می شود . پس از اتمام روند چاپ قطعات درون دستگاه تثبیت رنگ قرار می گیرد که سبب می شود دوام ، ماندگاری ، درخشندگی و ثبات رنگ بیشتر شود . همچنین برای قطعات شما بسته بندی های مناسبی در نظر گرفته شده است که از شکستن و آسیب قطعات جلوگیری خواهد شد.

 

پل های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی ساخت کلیشه ، ساخت شابلون ، ساخت فیکسچر ، کیفیت رنگ ، طراحی و … می توانید به صفحه ی تماس با ما مجموعه صنعتی ایساتیس در سایت www.isatisprint.com  مراجعه نمایید و یا از طریق #چاپ صنعتی ایساتیس با مشاوران این مجموعه تماس حاصل نمایید و از مشاوره ی رایگان بهره مند شوید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *