چاپ تامپو برند fris bee

چاپ تامپو برند fris bee-تصویر اصلی

یکی از مسائلی که برای ورزشکاران و علاقه مندان به امور ورزشی بسیار مورد اهمیت است ، برند بودن و یا چاپ زیبای برند روی محصولات می باشد . به همین منظور چاپ روی قطعات باید به صورتی انجام شود که بیشترین کیفیت و ماندگاری را داشته باشد . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس طی چندین سال فعالیت در زمینه ی چاپ صنعتی روی انواع و محصولات توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب نماید . این مجموعه برای چاپ روی محصولات شما از دستگاه های تمام اتوماتیک استفاده می کند تا چاپی با بهترین کیفیت را ارائه دهد . در صورتی که علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در چاپ تامپو برند fris bee  هستند ، ادامه این مطلب را نیز مطالعه فرمایید .

بررسی کلی چاپ تامپو برند fris bee

چاپ صنعتی روش های متفاوتی مانند چاپ طلاکوب ، چاپ سیلک اسکرین ، چاپ ترانسفر و … می باشد . روش چاپ صنعتی روی محصول مورد نظر شما باید توسط نیرو های متخصص با توجه به انحنا ، سایز ، جنس و … انتخاب گردد . چاپ تامپو برند fris bee با استفاده از پد های سیلیکونی و دستگاه های تمام اتوماتیک انجام شود .  برای انجام این نوع چاپ باید کلیشه های مخصوص ساخته شود اما چاپ سیلک اسکرین با استفاده از شابلون های ساخته شده از جنس فولاد و استیل انجام می گیرد . این نوع چاپ بیشتر بر روی قطعاتی انجام می شود که گرد و استوانه ای شکل بوده و یا کاملا مسطح باشد . چاپ ترانسفر که یکی ار روش های چاپ می باشد که می توانید هر گونه طرحی با هر تعداد را روی قطعات چاپ نمایید  این نوع چاپ به صورتی است که طرح مورد نظر در حرارت بالا روی قطعات چاپ می شود و به همین منظور است که به چاپ ترانسفر چاپ حرارتی نیز گفته می شود . چاپ طلاکوب نیز با استفاده از فویل های متالایز بر روی قطعات چاپ می گردد . این نوع چاپ نیز به دو روش سرد و گرم انجام می شود اما به دلیل این که روش گرم آن ماندگاری بیشتری دارد مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از این روش استفاده نموده است.

طراحی چاپ تامپو برند fris bee

سومین مرحله ی چاپ صنعتی روی قطعات مختلف ، طراحی می باشد . این مرحله باید در نهایت دقت و خلاقیت انجام شود تا چاپ زیبایی را داشته باشیم . در این مرحله می توانید از تمامی اتطلاعات محصول مانند برند ، لوگو ، مشخصات محصول و … استفاده نمایید . این اطلاعات باید به گونه ای در کنار یک دیگر قرار گیرد که بیشترین جذابیت را روی محصول شما ایجاد کند . طراحان صنعتی باید به تمامی نرم افزار های چاپ صنعتی مانند فتوشاپ و کورل آگاهی داشته باشند . علاوه بر روش و مراحل چاپ صنعتی می تواند در روند طراحی شما تاثیر گذار باشد به همین دلیل بهتر است اطلاعاتی را در زمینه مراحل چاپ صنعتی روی قطعات داشته باشید . چاپ تامپو برند fris bee در دو رنگ متفاوت انجام شده به همین دلیل باید برای چاپ هر رنگ طراحی جداگانه ای انجام شود و برای هر طرح کلیشه ای جداگانه ساخته گردد . به هر میزانی که در طراحی ظرافت و دقت بیشتری به کار برده شود ، چاپ دقیق تر و زیبا تری را خواهیم داشت . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قابلیت چاپ روی هر قطعه با هر گونه سایزی (کوچک ترین تا بزرگ ترین ) را خواهد داشت.

تنوع رنگ چاپ تامپو برند fris bee

پس از اتمام مرحله ی طراحی ، ساخت کلیشه و ساخت فیکسچر باید به انتقال رنگ روی قطعه پرداخته شود . برای چاپ روی هر محصولی ، رنگ مختص با جنس آن وجود دارد . برای مثال در صورتی که برای چاپ روی جنس پلاستیکی از رنگ مخصوص شیشه استفاده شود ، رنگ ها پوسته شده و چاپ روی قطعات از بین خواهد رفت . چاپ تامپو برند fris bee با استفاده از پد های سیلیکونی انجام می گیرد به صورتی که رنگ از روی قطعه به واسطه ی پد های سیلیکونی از روی کلیشه برداشته شده و روی محصول منتقل می شود . به دلیل این که این نوع چاپ دو رنگ متفاوت دارد ، چاپ روی محصول باید به صورا مرحله به مرحله انجام شود . به طوری که در اولین مرحله رنگ اول روی محصول قرار گرفته شده و پس از گذشتن از مرحله ی خشک شدن چاپ انجام شده ، رنگ دوم چاپ می شود . پس انتقال رنگ ، قطعات درون دستگاه تثبیت رنگ قرار خواهد گرفت که سبب افزایش دوام ، ثبات ، ماندگاری چاپ های انجام شده خواهد شد . در نهایت قطعات در بسته های موجود قرار می گیرد تا از آسیب دیدن چاپ های انجام شده جلوگیری شود .

راه های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی چاپ صنعتی به صفحه ی تماس با ما در سایت www.isatisprint.com مراجعه نمایید و با تماس به کارشناسان این مجموعه از مشاوره ی رایگان بهره مند شوید .

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *