چاپ تامپو برند esenza روی شیشه

چاپ تامپو برند esenza روی شیشه

یکی از روش هایی که امروزه برای تبلیغات محصول و قطعه ی شما کاربرد زیادی دارد چاپ صنعتی می باشد . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قابلیت چاپ روی قطعات با جنس شیشه ، پلاستیک ، چوب و … را با بهترین کیفیت داشته است و تمامی دستگاه هایی که این مجموعه برای چاپ بر روی قطعات استفاده می کند تمام اتوماتیک و به روز دنیا می باشد. جذابیت و زیبایی چاپ روی قطعات می تواند سبب افزایش فروش محصولات شما نیز  بشود . شما عزیزان می توانید با صرف هزینه ای اندک تبلیغاتی ماندگار برای محصول خود داشته باشید . در ادامه به بررسی بیشتر چاپ تامپو برند esenza روی شیشه خواهیم پرداخت .

 

کیفیت چاپ تامپو برند esenza روی شیشه

روش های مختلفی برای چاپ روی قطعات وجود دارد ، مانند چاپ تامپو ، چاپ سیلک اسکرین ، چاپ ترانسفر ،  چاپ طلاکوب که باید با توجه به ابعاد هندسی ، سایز و … بهترین روش انتخاب شود . تشخیص روش چاپ روی قطعه توسط کارشناسان مجرب و کارآزموده چاپ صنعتی ایساتیس انجام می شود . برای انجام چاپ تامپو برند esenza روی شیشه باید مراحل متعددی انجام شود. این روش از چاپ با استفاده از کلیشه های که از جنس استیل و فولاد ساخته شده و بوسیله ی واسطه ای به نام پد های سیلیکونی انجام می گیرد به صورتی که رنگ ها از روی کلیشه با استفاده از پدهای سیلیکونی برداشته شده و روی شیشه قرار می گیرد. روش دیگری که برای چاپ روی شیشه وجود دارد ، چاپ سیلک بوده و با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک مدور و شابلون های ساخته شده انجام می گیرد . همچنین چاپ ترانسفر با استفاده از لیبل های چاپ شده انجام گرفته و با استفاده از حرارت طرح روی قطعه قرار می گیرد . به همین دلیل است که  نام دیگر این نوع چاپ ، چاپ حرارتی بوده و می توانید در یک مرحله از چاپ، از چندین رنگ استفاده نمایید .

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ طلاکوب برند Mapana Group را نیز مطالعه نمایید.

 

طراحی چاپ تامپو برند esenza روی شیشه

بعد از گذشتن از مرحله ی انتخاب روش چاپ روی قطعات باید رنگ متناسب با جنس قطعه نیز انتخاب شود تا بیشترین سازگاری با آن را داشته باشد . در صورتی که رنگ متناسب با قطعه ی شما انتخاب نشود چاپ ها پوسته شده و از بین خواهد رفت . طراحی که سومین مرحله برای چاپ روی قطعات است مهم ترین مرحله محسوب می شود . طراحان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس علاوه بر این که باید بر تمامی نرم افزار های طراحی تسلط داشته باشند ، باید بر تمامی مراحل چاپ روی قطعات آگاه باشند . طراحان باید در نهایت خلاقیت و دقت فونت ها و نقش هایی که مشتری در نظر دارد را کنار یکدیگر قرار دهند . برای چاپ تامپو برند esenza روی شیشه از برند ، لوگو ، مشخصات محتوا و … استفاده شده است و از آن جایی مصرف کننده دائما با محصول شما در ارتباط است برند شما در گذر شما مشاهده نموده و به خاطر خود می سپارد . هر چه طراحی با ظرافت و دقت بالاتری انجام شود انتقال رنگ راحت تر انجام خواهد شد . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قابلیت چاپ روی هر سایزی از قطعه را داشته و کیفیت چاپ های انجام شده را تضمین می کند .

 

جنس رنگ چاپ تامپو برند esenza روی شیشه

رنگ هایی که برای چاپ روی قطعه ی شما انتخاب می شود توسط نیرو های متخصص و کار آزموده مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس تشخیص داده خواهد شد . پس از انجام طراحی ، همان طور که قبلا گفته شد باید کلیشه ساخته شود تا رنگ با استفاده از پدهای سیلیکونی روی محصول شما قرار می گیرد . تمامی رنگ هایی که این مجموعه برای چاپ روی قطعات و محصولات استفاده می کند درجه یک و آلمانی می باشد و از ماندگاری بالایی برخوردار است  . همچنین این رنگ ها قابلیت شست و شو دارند و به هیچ عنوان در چاپ های آن خللی ایجاد نخواهد شد. این رنگ ها در برابر عوامل محیطی مانند نم و رطوبت ، گرد وغبار ، نور آفتاب و … مقاومت بالایی داشته و به هیچ عنوان رنگ پریده نخواهد شد . همچنین بعد از انجام چاپ تامپو برند esenza روی شیشه محصولات درون دستگاه های تثبیت رنگ قرار می گیرد که باعث افزایش دوام و ماندگاری چاپ های انجام شده روی قطعه خواهد شد . همچنین پس از اتمام چاپ ، محصولات درون بسته بندی های موجود قرار می گیرد تا از صدمه دیدن ، نشستن گرد و غبار ، شکستن و … محصول جلوگیری شود .

 

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید برای برقراری تماس با کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس به صفحه ی تماس با ما سایت www.isatisprint.com  مراجعه نمایید و یا از طریق #چاپ صنعتی ایساتیس با ما همراه باشید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *