چاپ تامپو برند ELVEX

چاپ تامپو برند elvex

در برخی مشاغل که آلودگی های صوتی بیش از حد خواهد بود و سر و صدای بیش از حد می تواند برای سلامت شنوایی افراد مشکلاتی را ایجاد نماید . افرادی که در این گونه محیط ها کار می کنند می توانند از ایرپلاگ جهت ایمنی گوش خود استفاده کنند . ایرپلاگ ها می توانند از ورود سر و صدای های اضافه به گوش افراد جلوگیری نمایند . به دلیل این که این گوش گیر ها بسیار ریز هستند ، بهتر است در محیطی مناسب نگهداری شود . چاپ تامپو برند ELVEX بر روی این ایر پلاگ ها انجام شده است . این چاپ ها می تواند علاوه بر جنبه زیبایی برای محصول شما ، نوعی تبلیغ نیز محسوب شود . در ادامه به بررسی بیشتر این نوع چاپ ها خواهیم پرداخت .

 

فرایند کلی چاپ تامپو برند ELVEX

شاید برای شما عزیزان این سوال پیش آمده باشد که چگونه روی همچین قطعاتی که بسیار ریز هستند ، چاپ انجام می گردد . چاپ صنعتی قابلیت چاپ روی قطعات مختلف با هر گونه سایزی را خواهد . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از به روز ترین دستگاه های تمام اتوماتیک و پرسنلی کار آزموده چاپ روی قطعات و محصولات شما را در نهایت کیفیت ارائه  می دهد . چاپ تامپو برند ELVEX با استفاده از یکی از روش های چاپ صنعتی انجام شده است . این روش از چاپ با استفاده از پد های سیلیکونی و کلیشه های ساخته شده انجام می گیرد . روش های دیگری نیز برای چاپ روی قطعات وجود دارد که مراحل چاپ آن ها با چاپ تامپو متفاوت است . یکی از این روش ها چاپ سیلک می باشد که با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک دوار انجام شده است . این نوع چاپ بیشتر بر روی قطعاتی انجام می شود که گرد و استوانه ای شکل می باشد . چاپ ترانسفر و چاپ طلاکوب نیز روش های دیگری برای چاپ صنعتی است که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس انجام می شود . در ادامه به بررسی بیشتر طراحی و کیفیت رنگ این نوع چاپ خواهیم پرداخت .

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ برند sidonab روی لوازم آرایشی نیز مطالعه نمایید .

 

طراحی چاپ تامپو برند ELVEX

یکی از مراحل چاپ بر روی قطعات که به شدت مرحله ی حساسی بوده و باید در نهایت دقت انجام شود طراحی می باشد . قبل از این که بخواهیم طراحی چاپ روی محصولی را انجام دهیم باید نوع چاپ روی آن انتخاب شود . این مرحله باید توسط نیرو های متخصص با توجه به ابعاد ، انحنا ، سایز ، جنس و … قطعه انجام گیرد . به دلیل این که روش چاپ روی قطعات روی طراحی تاثیر گذار است باید طراحان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس به تمامی مراحل چاپ روی قطعات مسلط باشند . شما عزیزان می توانید از  تمامی اطلاعات محصول خود مانند لوگو ، برند ، مشخصات محتوا و … برای طراحی استفاده نمایید . برای مثال در چاپ تامپو برند ELVEX از برند و لوگو جهت طراحی استفاده شده است . خلاقیت در طراحی نمودن چاپ صنعتی می تواند در زیبا شدن چاپ روی محصول شما نقش بسزایی داشته باشد . به هر میزانی که در طراحی ظرافت و دقت بیشتری به کار برده شود ، چاپ دقیق تری خواهیم داشت . طراحان مجموعه چاپ صنعتی باید به تمامی نرم افزار های طراحی مانند فتوشاپ و کورل و … نیز آگاهی داشته باشند .

کیفیت رنگ چاپ تامپو برند ELVEX

پس از اتمام مرحله طراحی و ساخت کلیشه باید متناسب با ابعاد و سایز قطعه فیکسچر ساخته شود تا قطعه روی میز کار ثابت نگه داری شده و چاپی دقیق و تمیز داشته باشیم . رنگی که برای چاپ روی قطعات استفاده می کنید بسیار مهم است و باید رنگی برای چاپ تامپو برند ELVEX انتخاب شود که متناسب با پلاستیک باشد . در غیر این صورت تمامی چاپ های انجام شده از پوسته شده و از بین خواهد رفت . تمامی رنگ هایی که مجموعه چاپ صنعتی برای چاپ روی قطعات و محصولات استفاده می نماید از درجه یک و آلمانی بوده که در برابر عوامل محیطی مانند نم و رطوبت ، سرما و گرما ، سایش دست ، نور خورشید و … مقاومت بالایی دارد . همچنین تمامی چاپ های انجام شده در این مجموعه بهترین کیفیت را داشته و قابلیت شست و شو دارند . پس از اتمام مرحله ی انتقال رنگ ، قطعات درون دستگاه تثبیت رنگ قرار خواهند گرفت که سبب افزایش دوام ، ثبات و ماندگاری چاپ های انجام شده خواهد شد . در نهایت قطعات درون بسته بندی های موجود قرار خواهند گرفت تا از آسیب دیدن چاپ روی قطعات جلوگیری شود .

راه های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس 

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی ساخت شابلون ، کلیشه ، فیکسچر و کیفیت رنگ ، طراحی صنعتی و … به صفحه  ی تماس با ما در سایت www.isatisprint.com مراجعه نمایید و یا از طریق #چاپ صنعتی ایساتیس با ما همراه باشید .

 

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *