چاپ تامپو برند cellox روی سوهان ناخن

چاپ تامپو برند cellox روی سوهان ناخن - مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

سوهان ناخن یکی از ابزار و لوازمی است که برای حالت دادن به ناخن ها مورد استفاده قرار می گیرد و هر فردی نیازمند در دسترس داشتن این وسیله می باشد. به همین علت تولید این محصول بسیار بالا است و اکثر کارخانجات تولید کننده لوازم بهداشتی و آرایشی این محصول را نیز تولید می کنند. این مسئله باعث می شود تا کارخانجات نیازمند روشی برای شناسنامه دار کردن کالای خود باشند تا به این ترتیب بتوانند محصول خود را از محصولات مشابه تفکیک کنند و سود بیشتری را کسب نمایند. چاپ تامپو برند cellox روی سوهان ناخن در این جهت انجام شده است و بهترین و ارزان ترین روشی است که می توان کالای خود را از محصولات مشابه موجود در بازار تمایز بخشید. در ادامه توضیحات کامل تری در رابطه با این نوع چاپ بیان می‌شود. همراه ما باشید.

اهمیت چاپ تامپو برند cellox روی سوهان ناخن

یکی از با اهمیت ترین کارهایی که بعد از تولید محصول باید انجام داد استفاده از چاپ است. برای مثال چاپ تامپو برند cellox روی سوهان ناخن آخرین مرحله تولید قبل از بسته بندی کالا به حساب می آید و نقش با اهمیتی در فروش محصول دارد. با وجود چاپ شناخت محصولات شما در بازار به راحتی امکان پذیر است و مشتریانتان می‌توانند به راحتی محصولات شما را تهیه نمایند. در صورتی که بدون ایجاد هیچ گونه چاپ روی محصول آن را به بازار عرضه کنید، مطمئناً این کار شما از نظر تجاری اشتباه است چرا که به این ترتیب محصول شما شناخته نخواهد شد و افراد با برندتان آشنا نمی شوند. علاوه بر آن شاید با خود بگویید که تنها چاپ روی بسته بندی محصول کفایت می کند. این روش نیز اشتباه است چرا که به طور معمول مشتریان بسته بندی کالا را به سرعت دور می‌اندازند و به همین علت بعد از مدتی نام برند تولیدی شما را از خاطر خواهند برد. در صورتی که علاقه مندید تا نام برندتان در ناخودآگاه افراد مختلف حک شود بهتر است تا چاپ روی محصولاتتان را دست کم نگیرید و با صرف هزینه اندک سود بسیاری را به دست آورید. چاپ روی کالای تولیدی بخصوص لوازم آرایشی باعث منحصر به فرد شدن محصول شما می شود. با توجه به این که امروزه برند های بی شماری به تولید لوازم آرایشی می پردازند این مسئله اهمیت خواهد یافت و نمی توان از این روش ارزان قیمت چشم پوشید.

شما عزیزان می توانید از مقاله چاپ روی ژل ضدعفونی کننده نیز دیدن نمایید.

مراحل چاپ تامپو برند cellox روی سوهان ناخن

چاپ صنعتی دارای روش های گوناگونی برای ایجاد جوهر روی قطعه تولیدی می باشد. انتخاب روش مناسب باعث می شود تا ماندگاری چاپ افزایش یابد. چاپ تامپو برند cellox روی سوهان ناخن یکی از ماندگارترین روش هایی است که می‌توان برای چاپ روی این محصول به کار برد. با توجه به ابعاد سوهان ناخن باید چاپی کوچک را روی آن ایجاد کرد که می تواند تنها شامل لوگو شما باشد، به همین دلیل با استفاده از چاپ تامپو می‌توان تمامی ظرافت های موجود در طرح را روی قطعه منتقل نمود، چرا که در این روش از پد سیلیکونی منعطف برای ایجاد چاپ روی قطعه استفاده می شود. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس ابتدا طراحی طرح انجام می گیرد و با توجه به آن کلیشه، شابلون و فیکسچر ساخته می شود. فیکسچر برای جلوگیری از هرگونه حرکت قطعه در هنگام چاپ ساخته خواهد شد چرا که کوچک ترین لرزشی باعث کاهش دقت می‌شود. بعد از آن طرح به وسیله دستگاه چاپ تامپو روی قطعه چاپ شده و قطعات مستقیماً وارد دستگاه تثبیت کننده رنگ می‌شوند تا ماندگاری جوهر ها افزایش یابد. در نهایت قطعات چاپ خورده بسته بندی شده و خدمت شما بزرگواران ارائه خواهند شد.

فاکتور های مهم در چاپ تامپو برند cellox روی سوهان ناخن

چاپ تامپو برند cellox روی سوهان ناخن در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با رعایت فاکتورها و نکاتی انجام می گیرد تا در نهایت چاپی ظریف و با دقت خدمت شما مشتریان گرامی تحویل داده شود. در ادامه می توانید در رابطه با فاکتورهای رعایت شده در این مجموعه برای چاپ روی قطعات مختلف مطالعه نمایید:

استفاده از لوازم با کیفیت

در این مجموعه برای ایجاد چاپی دقیق و ماندگار از با کیفیت ترین لوازم و قطعات استفاده می شود و به این ترتیب می‌توان سرعت چاپ را نیز بالا برد. دستگاه های چاپ تامپو موجود در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس به صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک هستند و رنگ های مورد مصرف از با کیفیت ترین رنگهای آلمانی می باشند.

دستگاه تثبیت کننده رنگ

بعد از انجام مراحل چاپ با استفاده از دستگاه تثبیت کننده رنگ می توان جوهر را خشک نمود. این کار چند حسن دارد که یکی از آن ها جلوگیری از ریزش جوهر است و مهمترین حسن آن افزایش ماندگاری می باشد. به این ترتیب چاپ ایجاد شده بعد از گذشت مدت زمان کوتاه پوسته پوسته نخواهد شد.

قیمت چاپ تامپو

در این مجموعه تلاش شده تا در کنار کیفیت بالا قیمت مناسبی برای چاپ در نظر گرفته شود تا به این ترتیب مشتریان محترم از خدمات انجام شده رضایت کافی داشته باشند، البته در نظر داشته باشید که قیمت چاپ روی قطعات مختلف متفاوت می باشد و با توجه به مواردی از جمله روش چاپ، میزان رنگ مورد نیاز، اندازه طرح و … در نظر گرفته خواهد شد.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از به روز ترین دستگاه ها قادر به چاپ روی انواع محصولات شما در جنس های مختلف می باشد. شما می‌توانید به راحتی، با ورود به صفحه تماس با ما از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کرده و سفارشات خود را ثبت نمایید. علاوه بر آن به شما پیشنهاد می شود تا ما را از طریق پیج اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال کنید تا سایر خدمات انجام گرفته در این مجموعه مطلع شوید. از همراهی شما سپاس گزاریم و لحظات شادی را برایتان آرزومندیم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *