چاپ تامپو برند CAVIANA روی استیل

چاپ تامپو برند CAVIANA روی استیل - مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

با پیشرفت صنعت چاپ امروزه می توان روی هر نوع قطعه ی تولیدی چاپ دقیق و زیبایی را ایجاد کرد. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس همگام با پیشرفت صنعت چاپ، دستگاه ها و روش های چاپ خود را به روز می‌کند. به همین علت افتخار این را دارد تا روی هر نوع قطعه تولیدی شما عزیزان چاپ زیبا و ماندگاری را ایجاد کند. چاپ تامپو برند CAVIANA روی استیل یکی از انواع چاپ موفقی است که در این مجموعه صورت گرفته است. در ادامه توضیحات کاملی در رابطه با این نوع چاپ ارائه خواهد شد. پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

دلایل استفاده از چاپ تامپو برند CAVIANA روی استیل

در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از انواع دستگاه چاپ سیلک، چاپ تامپو، چاپ طلاکوب و چاپ ترانسفر می ‌توان طرح یا نوشته ای را روی قطعه تولیدی چاپ کرد. چاپ تامپو یکی از پرکاربرد ترین انواع چاپ می باشد و با استفاده از آن می توان روی هر نوع قطعه ی فلزی، شیشه ای، پلاستیکی، چوبی و … چاپ های با کیفیتی را ایجاد کرد. چاپ تامپو برند CAVIANA روی استیل یکی از موفق ترین چاپ هایی است که به وسیله دستگاه تامپو انجام گرفته و به این ترتیب برند CAVIANA به همراه لوگوی آن روی قطعه فلزی درج شده است. این قطعه در قسمت پایین شیشه ادکلن قرار می‌گیرد و نمایشگر نام برند تولید کننده خواهد بود. با این وجود مشتریان می ‌توانند برند شما را در میان انواع محصولات مشابه پیدا کنند و آن را خریداری نمایند. در واقع می توان گفت که چاپ یکی از بهترین روش ها برای برند سازی و افزایش فروش محصول به حساب می آید. البته طرح قرار گرفته روی محصول تاثیر بسیار زیادی در فروش آن دارد و بهتر است تا از طرح های جلوه گر و زیبا استفاده شود چرا که مشتریان ابتدا جذب طرح چاپ شده روی محصول شما می شوند و این مسئله در خرید آن ها تاثیر مستقیم دارد. صورتی که کیفیت محصول تولیدی شما بالا باشد باعث خواهد شد تا مشتریان ثابتی برای شما ایجاد شود. بنابراین می‌ توان گفت که چاپ یکی از با اهمیت ترین موارد در تولید محصول می باشد و بهتر است تا از این روش ارزان و کارآمد استفاده کرده و برند خود را در میان معتبر ترین برند ها قرار دهید. این نوع چاپ دارای مراحلی است که در ادامه این مطلب به شرح آن ها می پردازیم. لطفاً تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

شما عزیزان می توانید از مقاله رنگ در چاپ سیلک نیز دیدن نمایید.

مراحل چاپ تامپو برند CAVIANA روی استیل

چاپ تامپو برند CAVIANA روی استیل دارای مراحلی است که با کمک آن می ‌توان طرح را روی قطعه ایجاد نمود. ابتدا باید طراحی طرح را انجام داد که این با توجه به نام برند و کاربرد آن صورت می گیرد. برای مثال در این قطعه بهتر است تا تنها برند و شعار شرکت چاپ شود و از توضیحات اضافی اجتناب به عمل آید. علاوه بر آن در چاپ روی شیشه یا بدنه ی فلزی ادکلن نیز بهتر است تا طرح های ساده و چشم نواز به کار رود تا جلوه بیشتری داشته باشد. بعد از طراحی و انتخاب رنگ نوبت به ساخت کلیشه، شابلون و فیکسچر می رسد. به این صورت می ‌توان عملیات چاپ را انجام داد. در این نوع چاپ فیکسچر برای نگهداری قطعه در حین چاپ به کار می رود و با استفاده از آن می ‌توان از حرکت قطعه در حین چاپ و کاهش ظرافت و دقت جلوگیری نمود. به این صورت و با ساخت این سه قطعه با اهمیت چاپ روی قطعه قرار می‌گیرد و سپس این قطعه وارد دستگاه تثبیت کننده رنگ خواهد شد. به این ترتیب ماندگاری چاپ افزایش خواهد یافت و امکان پوسته پوسته و پاک شدن رنگ ها ایجاد نمی شود. در نظر داشته باشید که در چاپ تامپو از پد سیلیکونی برای قرار دادن رنگ روی قطعه استفاده می شود و به همین دلیل طرح عیناً روی فلز قرار گرفته و می توان تمامی ظرافت های طرح را ایجاد کرد. در صورتی که به عکس این قطعه توجه کنید، می‌توانید ظرافت موجود در نوشته ها و یال و دم اسب را به طور کامل مشاهده کنید. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از رنگ های با کیفیت آلمانی استفاده می شود و به این ترتیب می ‌توان ماندگاری را افزایش داد.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

در صورتی که علاقه مندید تا با استفاده از چاپ سود بیشتری به دست آورده و فروش محصولات خود را افزایش دهید، می‌توانید وارد صفحه تماس با ما شوید و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. علاوه بر آن به شما پیشنهاد می شود تا با دنبال کردن ما در اینستاگرام و تلگرام از سایر خدمات انجام گرفته در این مجموعه نیز دیدن نمایید. از این که تا پایان این مطلب همراه ما بودید از شما بزرگواران سپاس گزاریم و برای تان آرزوی سلامتی و شادی فراوان داریم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *