چاپ تامپو برند ARGAN OIL

چاپ تامپو برند ARGAN OIL - مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

امروزه یکی از اصلی ترین راه های تبلیغات و یا درج اطلاعات روی محصولات چاپ صنعتی می باشد. شما با استفاده از انواع روش های چاپ صنعتی می توانید تبلیغات و یا اطلاعات مورد نیاز مصرف کنندگان خود را بر روی محصولات خود چاپ نمایید. این کار علاوه بر اینکه زیبایی بسیار زیادی را برای شما به همراه خواهد آورد ، می تواند نقش بسیار زیادی در برند سازی و فروش محصول شما داشته باشد، زیرا مصرف کننده دائماً با محصول شما در ارتباط بوده و چاپ انجام شده روی آن را مشاهده خواهد کرد و به صورت ناخودآگاه با محصول شما خوی خواهد گرفت و به احتمال بسیار زیاد برای مصارف بعدی خود نیز به برند شما مراجعه خواهد کرد. در این مطلب به معرفی چاپ تامپو برند ARGAN OIL که در چاپ صنعتی ایساتیس انجام گرفته است خواهیم پرداخت.

بررسی کلی چاپ تامپو برند ARGAN OIL

برای انجام چاپ تامپو برند ARGAN OIL بر روی قطعه پلاستیکی مورد نظر در ابتدا باید رنگ مناسب با قطعه را انتخاب نمایید تا بعد از انجام چاپ شاهد ریزش و یا از بین رفتن رنگ نباشید. توجه داشته باشید که در این نوع چاپ باید از رنگ مخصوص پلاستیک استفاده نمود. سپس با توجه به شکل هندسی قطعه روش چاپ انتخاب می شود. با توجه به اینکه در چاپ برند ARGAN بر روی این قطعه ، از قطعه با سطح خمیده در سایز کوچک استفاده شده است، بهترین نوع چاپ، روش چاپ تامپو می باشد. در مرحله بعد، بعد از اینکه طراحی توسط طراحان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس انجام گرفت ، کلیشه هایی از جنس فولاد و یا استیل ساخته خواهد شد تا با استفاده از آنها بتوانید طرح مورد نظرتان را بر روی قطعه منتقل نمایید. در این کار از واسطه ای به نام پدهای سیلیکونی کمک خواهیم گرفت. به عبارت دیگر چاپ تامپو یک چاپ دو مرحله ای می باشد که در آن با استفاده از پد های سیلیکونی مخصوص می توان رنگ را از روی کلیشه برداشت و بر روی قطعه منتقل نمود. توجه داشته باشید که اگر دوست دارید چاپ های زیبا و یکدست را بر روی محصولات خود ملاحظه نمایید حتماً از فیکسچر برای ثابت نگه داشتن قطعه بر روی میز کار استفاده کنید. در انتها بعد از این که فرایند چاپ به اتمام رسید تمامی چاپ های انجام شده بر روی قطعه توسط دستگاه های اتوماتیک و به روز مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس تثبیت خواهند شد تا قطعه در اثر گذر زمان و عوامل محیطی دچار خرابی و یا پاک شدن چاپ نشود.

شما می توانید از مقاله چاپ تامپو برند CAVIANA روی استیل نیز دیدن نمایید.

چاپ تامپو برند ARGAN OIL به صورت ماندگار و ظریف

تفاوت چاپ سیلک و چاپ تامپو برند ARGAN OIL

شاید این سوال برای شما به وجود بیاید که آیا می شود از چاپ سیلک نیز برای انجام این نوع چاپ استفاده نمایید؟ در پاسخ به سوال شما باید گفت که با توجه به شکل هندسی این قطعه بهتر است از چاپ تامپو برای انجام این کار استفاده شود. توجه داشته باشید که از چاپ سیلک بیشتر برای قطعاتی استفاده خواهد شد که دارای سطح کاملا صاف و یا استوانه ای شکل باشند. در چاپ تامپو برند ARGAN OIL ملاحظه می کنید که  قطعه دارای سطحی خمیده در سایز کوچک می باشد. بنابراین برای داشتن چاپی با کیفیت تر بهتر است از دستگاه چاپ تامپو برای انجام این کار استفاده نمایید. تفاوت اصلی که چاپ سیلک با چاپ تامپو دارد در تعداد مراحل چاپ و تجهیزاتی است که در طول فرآیند چاپ از آنها استفاده خواهیم کرد. اما در نتیجه هر دو چاپی زیبا و با کیفیت به ما ارائه خواهند داد. تفاوت اصلی که در بین این دو چاپ وجود دارد این است که در چاپ سیلک رنگ به صورت مستقیم از روی شابلون بر روی قطعه منتقل خواهد شد اما در چاپ تامپو برای انتقال رنگ از روی کلیشه بر روی قطعه از واسطه‌ای به نام پد های سیلیکونی استفاده میشود .اما در باقی مواردی که در قسمت‌های بالا به آن اشاره کردیم تفاوت نسبتاً زیادی با یکدیگر نخواهند داشت.

ماندگاری چاپ تامپو برند ARGAN OIL

با توجه به اینکه که چاپ تامپو برند ARGAN OIL دائماً در تماس مستقیم با دست قرار خواهند گرفت باید کیفیت چاپ و مواد استفاده شده در آن به گونه ای باشد که قطعه در گذر زمان دچار پوسیدگی رنگ و پاک شدن چاپ های انجام شده نشود. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از رنگهای درجه یک و با کیفیت و رعایت اصول استاندارد، طرح های شما را به گونه ای بر روی قطعه مورد نظرتان چاپ خواهد کرد که در گذر زمان طولانی نیز دچار کوچکترین مشکلی نگردند. همچنین روش های تثبیت چاپی که در مجموعه ایساتیس مورد استفاده قرار خواهد گرفت کمک بسیار زیادی در افزایش طول عمر چاپ انجام شده خواهد داشت.

شما عزیزان می توانید سوالات و یا نقطه نظرات خود را از طریق پیج اینستاگرام و کانال تلگرام با ما در میان بگذارید. همچنین در صورتی که نیاز به مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه انواع چاپ صنعتی داشته باشید می توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما در سایت چاپ صنعتی ایساتیس با مشاورین ما در ارتباط باشید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *