چاپ تامپو برند های ورزشی بر روی قمقمه پلاستیکی

چاپ تامپو برند های ورزشی بر روی قمقمه پلاستیکی

امروزه روش های مختلف جهت انجام چاپ های تبلیغاتی بر روی انواع قمقمه ها و ظروف پلاستیکی وجود دارد. استفاده از لیبل ها و پلاستیک های وکیومی طرح دار نمونه‌هایی از این چاپی هستند که ماندگاری نسبتاً بالایی ندارند. اما شما می توانید با استفاده از چاپ تامپو برند های ورزشی بر روی قمقمه پلاستیکی از ماندگاری و کیفیت بالای این چاپ ها مطمئن باشید . چاپ برند های ورزشی مطرح نظیر آدیداس ، نایک و پوما بر روی قطعات ورزشی متفاوتی دیده خواهد شد. این طرح ها می ‌تواند تاثیر بسیار زیادی در فروش محصول شما داشته باشد اگر به روش مناسب و با کیفیت بالا بر روی قطعه شما چاپ شود .در ادامه به بررسی بیشتر این موضوع خواهیم پرداخت.

مزایای چاپ تامپو برندهای ورزشی بر روی قمقمه پلاستیکی

با توجه به شکل هندسی قطعه ای که میخواهیم چاپ مورد نظر را بر روی آن انجام دهیم روش های مختلف چاپ وجود دارد. از این روش‌ها می‌توان به چاپ تامپو ، چاپ سیلک اسکرین ، چاپ ترانسفر ، چاپ طلاکوب و … اشاره کرد .اما چاپ تامپو برندهای ورزشی بر روی قمقمه پلاستیکی بهترین پیشنهاد ما برای این چاپ می باشد. زیرا درین چاپ به دلیل اینکه اندازه قطعه و انحنای موجود در آن بزرگ می باشد به راحتی می توانیم با استفاده از پد های سیلیکونی عملیات چاپ را بر روی این قطعه انجام دهیم و دیگر نیاز به دستگاه چاپ سیلک اسکرین که بیشتر برای چاپ های مدور استفاده می شود استفاده کنیم. برای چاپ بر روی این قمقمه های پلاستیکی مراحل متعددی را باید طی کنید که در زیر به بررسی تک تک آن ها خواهیم پرداخت.

 

انتخاب رنگ برای چاپ تامپو برندهای ورزشی بر روی قمقمه پلاستیکی

برای چاپ تامپو برندهای ورزشی بر روی قمقمه پلاستیکی بعد از انتخاب روش مناسب چاپ نیاز به انتخاب رنگ مناسب برای چاپ بر روی آن قطعه  خواهیم داشت. توجه داشته باشید که برای چاپ بر روی قطعه های پلاستیکی باید از رنگهای مخصوص و متناسب با جنس آن قطعه پلاستیکی استفاده شود تا در کنار درخشندگی و کیفیت چاپ از ماندگاری بالایی برخوردار باشیم و به راحتی بتوانیم ثبات رنگ را بر روی قطعه تضمین کنیم. در چاپ بر روی این قطعه باید از دو مرحله چاپ و رنگ استفاده کنیم .زیرا همانگونه که در تصویر مشاهده می فرمایید در چاپ برندهای ورزشی از چندین رنگ استفاده شده است بنابراین باید در چند مرحله تک‌تک این رنگ ها را با دقت و ظرافت در کنار یکدیگر قرار دهیم برای این کار بعد از هر بار چاپ و تثبیت رنگ باید رنگ بعدی را بر روی آن چاپ نمود.

 

نقش طراحی برای چاپ تامپو برندهای ورزشی روی قمقمه پلاستیکی

در چاپ تامپو برندهای ورزشی روی قمقمه پلاستیکی طراحی نقش بسیار مهم و تاثیر گذاری را ایفا خواهد کرد. با توجه به اینکه در این چاپ از ترکیب چند رنگ استفاده شده است باید  طراحی مقدماتی برای ساخت شابلون و کلیشه به گونه ای انجام شود که رنگ ها بدون هیچ تداخل و با ترکیب خاصی در کنار یکدیگر قرار بگیرند و در نهایت شکل مورد نظر برای ما به وجود آید. بنابراین می توان گفت مهمترین قسمت در فرایند چاپ بر روی یک قطعه،که می تواند تاثیر بسیار زیادی در کل فرایند چاپ صنعتی داشته باشد طراحی اولیه می باشد.

 

تثبیت کردن چاپ تامپو برندهای ورزشی بر روی قمقمه پلاستیکی

برای تثبیت چاپ تامپو برندهای ورزشی بر روی قمقمه های پلاستیکی توسط مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس هیچ گونه مشکل و محدودیتی وجود ندارد. این مجموعه با بهره گیری از دستگاه های مدرن و به روز توانسته چاپ هایی را به بازار عرضه کند که ماندگاری بالا و ظرافت بسیار زیبا را برای مشتری به ارمغان آورده است. علاوه بر این دستگاه های تثبیت کننده ، انتخاب مناسب روش چاپ و تشخیص رنگ مناسب جهت اجرای فرایند چاپ بر روی قطعه که توسط پرسنل مجرب و کارآزموده و با تجربه ما انجام گرفته است باعث شده که طول عمر چاپ موجود و انجام شده بر روی قطعه مورد نظر شما افزایش پیدا کند. شما عزیزان میتوانید جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه هر گونه چاپ صنعتی بر روی قطعه مورد نظرتان به صفحه تماس با ما در سایت چاپ صنعتی ایساتیس مراجعه و با مشاورین ما در مجموعه ایساتیس تماس حاصل بفرمایید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *