چاپ برند WAHL روی بطری

چاپ برند WAHL روی بطری - مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

چاپ یکی از مهم ترین مراحل تولید است و بهترین روش برای درج لوگو روی محصول تولیدی می باشد. امروزه تمامی کارخانجات معتبر به جای برچسب از چاپ استفاده می کنند، چرا که امکان جدا شدن برچسب از روی محصول وجود دارد اما با استفاده از دستگاه به روز چاپ امکان پوسته پوسته شدن آن وجود نخواهد داشت و یا خیلی دیر این اتفاق می‌افتد. به همین علت صنعت چاپ در حال پیشرفت بسیار زیادی می باشد. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس در تلاش است تا با کیفیت ترین چاپ را روی محصولات تولیدی شما همراهان گرامی ایجاد نماید و کیفیت چاپ انجام گرفته را تضمین می کند. یکی از خدمات این مجموعه چاپ برند WAHL روی بطری است که به روش تامپو انجام شده است. در ادامه این مطلب توضیحات کامل تری در رابطه با این نوع چاپ بیان می شود.

دلایل استفاده از چاپ برند WAHL روی بطری

با افزایش جمعیت جهان نیاز به محصولات مختلف در بین مردم افزایش یافت. این مسئله باعث شد تا کارخانجات بسیاری احداث شوند که این کارخانه جات محصولات نسبتاً مشابهی را تولید می کردند. برای مثال کارخانجات زیادی برای تولید لوازم آرایشی یا قطعات صنعتی به وجود آمد، به همین علت کارخانجات به دنبال راهی برای انحصاری کردن محصول تولیدی خود بودند. ابتدا بسیاری با استفاده از برچسب لوگو خود را روی بسته بندی یا بدنه محصول تولیدی درج می‌کردند. بعد از مدتی روش مناسب تری به کار گرفته شد که همان چاپ نام دارد. امروزه کارخانجات معتبر از چاپ برای شناسنامه دار کردن کالای تولیدی خود استفاده میکنند. برای مثال چاپ برند WAHL روی بطری در جهت شناساندن بیشتر برند WAHL به مشتریان انجام گرفته است و دارای مزیت های بیشتری نسبت به استفاده از برچسب می‌باشد که از آنها می توان به مقاومت بالای چاپ اشاره کرد. با توجه به اینکه ماندگاری برای تولید کنندگان دارای اهمیت میباشد، بهتر است به جای برچسب از چاپ استفاده شود، البته به‌ کارگیری برچسب دارای مشکلات دیگری نیز می باشد چرا که ابتدا باید برچسب را چاپ نمود و سپس با استفاده از دستگاهی آن را روی محصولات چسباند، اما در چاپ تنها کافیست تا با استفاده از دستگاه مناسب جوهر را روی قطعه ایجاد نمود. روش های چاپ در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس گسترده است و شامل چاپ سیلک، چاپ تامپو، چاپ ترانسفر و چاپ طلاکوب میشود، به همین علت امکان چاپ روی هر نوع قطعه در جنس های مختلف مانند: پلاستیک، شیشه، چرم، پارچه، فلز و… وجود دارد. در چاپ روی بطری از روش تامپو استفاده شده است که با توجه به جنس پلاستیکی این قطعه و استوانه ای شکل بودن آن انتخاب مناسب تری می باشد.

شما می توانید از مقاله چاپ یووی برند FERD روی پلاستیک نیز دیدن نمایید.

بررسی روش چاپ برند WAHL روی بطری

مسلماً انواع روش های چاپ دارای مراحل گوناگونی می باشند که باید به صورت متوالی و پی در پی صورت بگیرند. در چاپ برند WAHL روی بطری از دستگاه و قطعات گوناگونی استفاده می شود تا بتوان چاپی باکیفیت و ظریف را روی قطعه ایجاد نمود. در چاپ تامپو روی بطری ابتدا طراحی طرح توسط کارشناسان مجموعه انجام می گیرد و سپس فیلم لیتوگرافی تهیه می شود. این فیلم برای ساخت کلیشه و شابلون به کار می رود. بعد از آن فیکسچر برای جلوگیری از حرکت قطعه در حین چاپ ساخته خواه شد که طراحی و ساخت آن باعث افزایش دقت چاپ میشود. در نهایت عملیات چاپ با استفاده از دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک انجام می گیرد. بلافاصله بعد از قرار گرفتن جوهر، قطعه وارد دستگاه تثبیت کننده رنگ میشود. در این دستگاه جوهر روی قطعه به سرعت خشک و ثابت شده تا ماندگاری چاپ افزایش یابد. به این طریق در طول مدت استفاده مشتریان از محصول، چاپ روی آن قرار خواهد داشت و به هیچ عنوان پوسته ‌پوسته نشده و از بین نمی رود. با تمام شدن مراحل چاپ قطعات بسته بندی می شوند تا از ایجاد هرگونه آسیب در سطح آن ها جلوگیری به عمل آید و به این صورت به شما مشتریان گرامی تحویل داده خواهند شد.

فاکتورهای مهم در چاپ برند WAHL روی بطری

در چاپ برند WAHL روی بطری رعایت کردن فاکتورهایی باعث خواهد شد تا چاپ با کیفیت تری به دست آید که در ادامه به آنها می پردازیم:

تنظیم فشار پرس

در دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک می‌توان فشار پرس را تا میزان مورد نظر تعیین کرد که تنظیم آن با توجه به مقاومت و جنس قطعه و همچنین روش چاپ تعیین می شود. در صورتی که این فشار از حد مشخصی بالاتر رود باعث آسیب یا شکسته شدن قطعه خواهد شد و اگر آن را روی حد پایین تنظیم کنیم چاپ به درستی انجام نمیگیرد و ممکن است در سطح چاپ کچلی ایجاد شود. همانطور که در عکس مشاهده می کنید چاپ تامپو روی بطری بدون ایجاد هیچگونه کچلی صورت گرفته و قطعه نیز کاملاً سالم است که این به علت تنظیم درست فشار پرس صورت پذیرفته است.

انتخاب رنگ و طراحی

انتخاب رنگ مناسب باعث افزایش جلوه طرح می شود و باید با توجه به رنگ زمینه انتخاب شود. در نظر گرفتن رنگ هایی که خداوند در خلق طبیعت به کار برده باعث می شود تا بتوان ترکیب رنگ مناسب تری داشت. برای مثال زنبور به رنگ زرد و مشکی است و این ترکیب رنگ بسیار فوق‌العاده خواهد بود، به همین علت برای چاپ روی بطری زرد رنگ جلوه رنگ مشکی نسبت به دیگر رنگ ها بسیار بیشتر است و این رنگ انتخاب هوشمندانه تری خواهد بود. به طور کل می توان گفت که در انتخاب رنگ باید رنگ زمینه را در نظر گرفت و ترکیب رنگ مناسبی را ایجاد کرد.

انتخاب روش مناسب چاپ

در چاپ روی قطعات گوناگون نمی‌توان هر روشی را به کار برد و باید متخصصینی در این رابطه نظر دهند. برای مثال برای چاپ روی بطری پلاستیکی بهتر است از روش تامپو استفاده شود که چاپ با کیفیت تری را روی قطعه ایجاد می کند.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما همراهان گرامی می‌توانید برای کسب مشاوره رایگان در رابطه با انواع روش های چاپ وارد صفحه تماس با ما شوید و با کارشناسان ما به گفت و گو در این زمینه بپردازید. همچنین به شما پیشنهاد می شود تا از سایر خدمات صورت گرفته در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از طریق صفحات مجازی در اینستاگرام و تلگرام نیز دیدن نمایید. از شما برای مطالعه این مطلب سپاسگزاریم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *