چاپ برند Tunika روی پنکک

چاپ برند Tunika روی پنکک - چاپ صنعتی ایساتیس

به طور معمول اکثر برند ها برای درج لوگو و توضیحات مورد نیاز روی محصولات تولیدی خود از چاپ استفاده می کنند. این مسئله برای تولیدکنندگان لوازم آرایشی بسیار با اهمیت می باشد و به ندرت دیده می شود که محصولات آرایشی و بهداشتی بدون چاپ توضیحات و برند تولید کننده به بازار عرضه شوند. به همین علت مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با بسیاری از تولید کنندگان لوازم آرایشی در کشورمان ایران همکاری می کند و تا به حال روی لوازم آرایشی گوناگون چاپ برند انجام گرفته است که از آن ها می ‌توان به چاپ برند Tunika روی پنکک اشاره نمود. در ادامه توضیحات کاملی در رابطه با این نوع چاپ ارائه می شود که امیدواریم مورد توجه شما همراهان محترم واقع شود.

بررسی روش مناسب چاپ برند Tunika روی پنکک

چاپ برند Tunika روی پنکک به روش تامپو انجام گرفته است اما برای این کار می توان از روش چاپ سیلک و چاپ طلاکوب نیز کمک گرفت. همانطور که مشاهده می‌کنید روی این قطعه رنگ های طلایی به کار رفته است که می‌توان آن را با استفاده از چاپ طلاکوب نیز ایجاد کرد. اما با توجه به اینکه در روش سیلک و تامپو از جوهر به جای فویل طلاکوب استفاده می شود این روش ها برای درج طرح های ظریف و کوچک مناسب تر خواهند بود و دارای ماندگاری بیشتری می باشند. علاوه بر آن در این روش ها با استفاده از رنگ های با کیفیت آلمانی و ترکیب چند رنگ اصلی آبی، قرمز، زرد، سفید و مشکی می‌توان هر نوع ترکیب رنگ مورد نظر شما را ایجاد کرد و به همین علت ساخت رنگ طلایی نیز امکان پذیر می باشد. بنابراین می ‌توان چاپ روی پنکک را با استفاده از این روش ها و با رنگ های طلایی بسیار با کیفیت انجام داد. به این طریق ماندگاری چاپ ایجاد شده بسیار بالا خواهد رفت و می‌توان از کارایی طولانی مدت آن اطمینان حاصل کرد. در چاپ تامپو ابتدا طراحی طرح انجام می گیرد و سپس فیلم لیتوگرافی از آن گرفته خواهد شد. به این ترتیب کلیشه، فیکسچر و شابلون ساخته می شوند و می‌توان با استفاده از این قطعات چاپ روی پنکک را انجام داد. در این مرحله فیکسچر برای جلوگیری از لرزش قطعه در حین چاپ به کار می رود و با استفاده از آن می توان از ظرافت طرح نهایی اطمینان حاصل کرد. بعد از آن که چاپ روی قطعه انجام گرفت قطعات وارد دستگاه تثبیت رنگ یووی خواهند شد و به این صورت با استفاده از اشعه فرابنفش جوهر قرار گرفته روی آن ها خشک و ماندگار می شود و می توان پنکک ها را بسته بندی کرده و خدمت مشتریان گرامی تحویل داد.

شما می توانید از مقاله چاپ برند RT روی پلاستیک نیز دیدن نمایید.

موارد با اهمیت در چاپ برند Tunika روی پنکک

در چاپ برند Tunika روی پنکک موارد بسیاری دارای اهمیت هستند که از آن‌ ها می ‌توان به رنگ ‌های مورد استفاده، دستگاه تثبیت کننده رنگ، طراحی طرح، دستگاه چاپ و … اشاره نمود. از میان این موارد طراحی طرح دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد چرا که قرار است آن را عیناً روی بدنه پلاستیکی پنکک چاپ کنند. به طور معمول توجه مخاطبان ابتدا به چاپ ایجاد شده جلب می شود و سپس به نکات ریزتری در طرح توجه خواهند کرد. همچنین رنگ های به کار رفته نیز دارای اهمیت بسیار زیادی می باشند و با توجه به این که رنگ طلایی از دیرباز مورد توجه اکثریت افراد جامعه قرار می گرفته است، استفاده از آن روی پنکک باعث خواهد شد تا نمای این محصول به میزان بسیار زیادی افزایش یابد. بنابراین این نکات در هنگام طراحی و انتخاب رنگ مد نظر قرار خواهند گرفت. بعد از آن انتخاب روش مناسب برای چاپ و استفاده از دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک دارای اهمیت بسیاری می باشند، چرا که به این طریق می ‌توان از آسیب دیدن قطعه در حین چاپ جلوگیری نمود و همچنین چاپ یک دست، زیبا و بدون هیچ گونه کچلی را روی سطح پلاستیکی پنکک ایجاد کرد. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از دستگاه‌ های به‌ روز اتوماتیک و نیمه اتوماتیک استفاده می شود و به همین علت کیفیت و ماندگاری چاپ ضمانت خواهد شد. در نهایت می ‌توان گفت که استفاده از دستگاه تثبیت رنگ یووی جز مهم ترین مراحل چاپ می باشد، چرا که به این صورت می توان  ماندگاری چاپ را به میزان بسیار زیادی افزایش داد تا به این طریق چاپ ایجاد شده تا سال‌ ها روی قطعه باقی بماند و از پوسته پوسته شدن آن جلوگیری به عمل آید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس خدمات متنوعی را ارائه می دهد که از آن ها می توان به چاپ روی قطعات گوناگون، ترکیب‌ رنگ، ساخت کلیشه، فیکسچر و شابلون، طراحی طرح و فروش دستگاه چاپ اشاره کرد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه وارد صفحه تماس با ما شوید و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. علاوه بر آن پیشنهاد می دهیم تا در اینستاگرام و تلگرام نیز همراه ما باشید و از سایر خدمات انجام گرفته نیز دیدن نمایید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *