چاپ برند TAYMAZ روی پنکک

چاپ برند TAYMAZ روی پنکک - مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

امروزه با استفاده از دستگاه های به روز اتوماتیک و نیمه اتوماتیک می توان روی هر نوع محصول چاپ ‌های با کیفیتی را ایجاد نمود. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس امکان به کارگیری چاپ تامپو ، چاپ سیلک، چاپ ترانسفر و چاپ طلاکوب وجود دارد. با استفاده از انواع روش های چاپ می توان روی قطعات مختلف از جنس های شیشه ای، پلاستیکی، کاغذی، چوبی، فلزی و … چاپ با کیفیت و ماندگاری را ایجاد کرد. یکی از چاپ های ماندگاری که به روش تامپو انجام شده است چاپ برند TAYMAZ روی پنکک می باشد. امروز در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با این نوع چاپ توضیحات کاملی را ارائه کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

بررسی مزایای چاپ برند TAYMAZ روی پنکک

امروزه لوازم آرایشی توسط برند های مختلفی تولید می شوند، به همین علت کارخانه جات برای ایجاد تفاوت در تولیدات خود و جلوگیری از هرگونه سوء استفاده از چاپ لوگو استفاده می کنند. چاپ برند TAYMAZ روی پنکک به همین علت انجام گرفته است. با وجود این نوع چاپ، پاک شدن لوگو از روی محصول شما وجود ندارد چرا که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با کیفیت ترین قطعات و دستگاه ها استفاده می شود، به این ترتیب چاپی ماندگار ایجاد خواهد شد که در طولانی مدت امکان پاک شدن آن وجود ندارد. به این ترتیب شما می توانید با درج لوگو خود یک نوع تبلیغ و بازاریابی ارزان قیمت را نیز انجام دهید و به این صورت فروش محصولات تولیدی خود را افزایش دهید. هزینه تمام شده چاپ بسیار پایین است اما با وجود آن می‌توان مشتریان خود را افزایش داده و فروش بیشتری را به دست آورد، این باعث شده تا تمامی برند ها از این روش استفاده کنند و امروزه قطعات کم تری را می توان مشاهده کرد که بدون ایجاد چاپ به بازار عرضه شده باشند. در این نوع تبلیغ رعایت نکاتی ضروری است تا بتوان فروش بیشتری را حاصل نمود. در ادامه توضیحات کامل تری در این رابطه ارائه خواهیم کرد.

شما می توانید از مقاله چاپ تامپو برند Cellox روی سوهان ناخن نیز دیدن نمایید.

فاکتور های با اهمیت در چاپ برند TAYMAZ روی پنکک

همان طور که گفته شد برای فروش بیشتر محصول باید نکات و فاکتورهایی را در نظر گرفت تا به این طریق کیفیت و جلوه چاپ افزایش یابد. در ادامه به بررسی این نکات خواهیم پرداخت:

طرح چاپ

از مهم ترین فاکتور هایی که در چاپ برند TAYMAZ روی پنکک تاثیر مستقیم روی فروش محصول تولیدی شما می‌گذارد، می توان به طرح چاپ اشاره کرد. در طراحی طرح انتخاب رنگ از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که تاثیر مستقیم در دید مخاطب خواهد گذاشت. همچنین طراحی نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بهتر است که به کادربندی و فونت مورد استفاده توجه زیادی شود.

ماندگاری چاپ

از دیگر موارد با اهمیت در چاپ ماندگاری آن می باشد. در صورتی که جوهر در مدت زمان کوتاهی از روی محصول شما پاک شود، باعث می شود تا دیگر تبلیغی به این روش صورت نگیرد. به همین علت باید با استفاده از رنگ های با کیفیت و دستگاه تثبیت کننده رنگ ماندگاری را افزایش داد.

قیمت چاپ

هزینه چاپ آخرین فاکتوری است که باید در نظر گرفت و باید به صورتی تعیین شود که کاملا مقرون به صرفه باشد. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس تلاش ما در این جهت بوده که در کنار کیفیت بالای چاپ، قیمت مناسبی را به شما عزیزان ارائه کنیم چرا که مهم ترین هدف ما کسب رضایت شما می باشد.

چاپ برند TAYMAZ روی پنکک به روش تامپو

مراحل چاپ برند TAYMAZ روی پنکک

در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس می توان روی انواع قطعات مختلف چاپ های گوناگونی را ایجاد کرد اما بسیار اهمیت دارد که روش چاپ انتخابی برای قطعه مورد نظر مناسب باشد. برای مثال در چاپ برند TAYMAZ روی پنکک با استفاده از روش تامپو می توان چاپ با کیفیت تری را ایجاد کرد. با توجه به جنس پلاستیکی این قطعه و انحنای سطح آن با استفاده از پد های سیلیکونی چاپ تامپو می توان طرح را به صورت ظریف و دقیق روی پنکک ایجاد کرد و از ایجاد هرگونه کچلی در چاپ جلوگیری نمود. در این روش در مرحله اول طراحی طرح صورت می‌گیرد و انتخاب رنگ و کادربندی در نظر گرفته خواهد شد. با توجه به زمینه سفید این قطعه با استفاده از رنگ قرمز می ‌توان جلوه بیشتری را به محصول بخشید، به همین علت از این رنگ در چاپ روی پنکک استفاده شده است. بعد از انتخاب رنگ و طراحی؛ کلیشه، فیکسچر و شابلون ساخته می شود و با استفاده از این قطعات چاپ روی پنکک صورت می گیرد. فیکسچر برای جلوگیری از حرکت قطعه در حین چاپ ساخته می شود و وجود آن الزامی می باشد. بعد از سپری نمودن این مراحل قطعات به سرعت وارد دستگاه تثبیت کننده رنگ شده و جوهر قرار گرفته روی سطح پلاستیکی پنکک خشک می شود تا از پوسته پوسته شدن آن در مدت زمان کوتاه جلوگیری به عمل آید و در نهایت بسته بندی قطعات صورت می گیرد.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما می توانید برای کسب مشاوره در رابطه با انواع روش های چاپ به صفحه تماس با ما مراجعه کنید و از کارشناسان ما مشاوره رایگان دریافت نمایید. همچنین به شما پیشنهاد می شود تا برای مشاهده سایر خدمات صورت گرفته در این مجموعه ما را از طریق صفحات اینستاگرام و تلگرام دنبال کنید. با سپاس از همراهی شما ساعات خوشی را برایتان آرزومندیم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *