چاپ برند Sidona روی شیشه ادکلن

چاپ برند Sidona روی شیشه ادکلن - مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

در صنعت چاپ با استفاده از روش ‌های گوناگونی می توان عملیات چاپ را انجام داد که از آن ها می توان به روش چاپ تامپو، روش چاپ طلاکوب، روش چاپ سیلک و روش چاپ ترانسفر اشاره کرد. هر کدام از این روش ها برای قطعاتی به خصوص به کار می ‌روند و با وجود آن ها می توان روی هر نوع قطعه از جنس های مختلف چاپی با کیفیت و زیبا را ایجاد نمود. برای مثال چاپ برند Sidona روی شیشه ادکلن به روش تامپو انجام شده است و به این صورت شرایطی فراهم آمده تا فروش بیشتری برای این محصول ایجاد شود.

نقش چاپ برند Sidona روی شیشه ادکلن در برند سازی

چاپ برند Sidona روی شیشه ادکلن تاثیر بسزایی در فروش این محصول دارد، چرا که باعث خواهد شد تا مشتریان بتوانند به اطلاعات کاملی در رابطه با این ادکلن دست پیدا نمایند و به این صورت این نوع ادکلن را خریداری کنند. همچنین این روش شرایطی را فراهم می ‌آورد تا مجموعه تولیدی بتواند برند سازی خود را کامل کند، چرا که یکی از الزامی ‌ترین راهکار های برند سازی چاپ لوگو و نام برند روی آن خواهد بود و استفاده از چاپ تاثیر بسیار زیادی در این امر عمر دارد. با این وجود می‌ توان اطلاعات کامل و کوتاهی را روی محصول درج کرد و مشتریان را از نکات مهم آگاه نمود. در این صورت نام برند شما در ذهن مشتریان حک خواهد شد و آن ها در هنگام خرید به صورت ناخودآگاه به دنبال محصولات شما می گردند. با توجه به هزینه‌ی بسیار پایین چاپ و تاثیر بسیار زیادی که در کسب سود بیشتر و بازگشت مشتری دارد این روش را می ‌توان به عنوان کارآمد ترین و ارزان ترین روش تبلیغات در نظر گرفت و مطمئناً استفاده از آن برای هر برندی الزامی است و می توان چاپ را آخرین مرحله تولید کالا در نظر گرفت!

شما می توانید از مقاله چاپ روی قطعات اسباب بازی نیز دیدن نمایید.

روش چاپ برند Sidona روی شیشه ادکلن

همان طور که گفته شد در چاپ برند Sidona روی شیشه ادکلن از روش چاپ تامپو استفاده خواهد شد چرا که با استفاده از این روش می توان چاپ دقیق تری را روی این نوع محصول درج کرد. این روش دارای مراحلی است که هر کدام از آن ها تاثیر ویژه ‌ای در افزایش کیفیت چاپ دارند و همچنین برای آن ملزومات خاصی به کار می رود. در چاپ تامپو ابتدا طراحی طرح انجام گرفته و سپس با استفاده از فیلم لیتوگرافی که از طرح گرفته می شود کلیشه، شابلون و فیکسچر ساخته خواهد شد و سپس با قرار گرفتن این قطعات در دستگاه چاپ تامپو عملیات چاپ انجام می گیرد. این نوع چاپ با استفاده از دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک انجام می شود و به همین علت فشار دستگاه پرس به اندازه مناسبی در نظر گرفته خواهد شد تا علاوه بر جلوگیری از آسیب به قطعه از ایجاد کچلی در چاپ نیز جلوگیری به عمل آید. بعد از این مرحله نوبت به تثبیت سازی رنگ می رسد که با استفاده از دستگاه ‌های مربوطه انجام می گیرد و به این صورت جوهر قرار گرفته روی قطعه خشک شده و ماندگاری آن به میزان بسیار زیادی افزایش می یابد و در نهایت قطعات بسته بندی می شوند و به این صورت به مشتریان گرامی تحویل داده خواهند شد.

نکات با اهمیت چاپ برند Sidona روی شیشه ادکلن

در چاپ برند Sidona روی شیشه ادکلن رعایت نکاتی الزامی خواهد بود تا به این طریق بتوان علاوه بر دقت و کیفیت، ماندگاری چاپ را نیز افزایش داد. این نکات در ادامه ذکر خواهد شد:

کیفیت رنگ در چاپ تامپو

یکی از مهم ترین مواردی که در افزایش ماندگاری چاپ تاثیر دارد کیفیت رنگ ها می باشد. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از رنگ‌ های با کیفیت آلمانی برای چاپ استفاده می شود که کمک می کنند تا چاپی پایدار و ماندگار روی قطعه ایجاد شود.

طراحی طرح

در طراحی طرح نیز رعایت نکاتی الزامی خواهد بود تا به این صورت بتوان جلوه‌ی چاپ را افزایش داد. برای مثال باید طرح را به صورت کاملاً ساده و در عین حال جذاب طراحی کرد و با تعیین محل درست قرارگیری آن و همچنین اندازه مناسب، جلوه زیبایی روی قطعه ایجاد نمود.

قیمت چاپ روی ادکلن

مسئله قیمت برای مشتریان بسیار با اهمیت است و آنان به دنبال مجموعه ای هستند تا چاپی با کیفیت را با قیمت مناسب ارائه نماید. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس تلاش شده تا قیمتی مناسب در برابر دقت و ظرافت بالا برای تولیدات شما همراهان عزیز در نظر گرفته شود، چرا که رضایت شما برای ما بسیار مهم بوده و تمام تلاش ما در جهت کسب رضایت شما عزیزان می باشد. اما در صورتی که علاقه‌ مندید تا اطلاعات کامل تری در این زمینه به دست آورید می توانید وارد صفحه تماس با ما شده و با ارتباط با کارشناسان این مجموعه از مشاوره رایگان بهره مند شوید. علاوه بر آن شما می توانید با دنبال کردن ما در اینستاگرام و تلگرام از سایر خدمات انجام گرفته در این مجموعه نیز دیدن کرده و اطلاعات کاملی در رابطه با انواع روش های چاپ به دست آورید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *