چاپ برند Raboo 1 روی شیشه عطر استوانه ای

چاپ برند Raboo 1 روی شیشه عطر استوانه ای به روش سیلک

چاپ روی شیشه عطر یکی از راهکار هایی است که می توان با استفاده از آن نام برند خود را روی محصولات تولیدی درج نمود. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس روی انواع شیشه عطر در مدل ها و طرح های گوناگون چاپ های زیبا و متنوعی انجام گرفته است که یکی از آنها چاپ برند Raboo 1 روی شیشه عطر استوانه ای می باشد. این نوع چاپ در بالا ترین کیفیت و ماندگاری و با استفاده از دستگاه های به روز اتوماتیک و نیمه اتوماتیک انجام می گیرد و دارای مراحلی می باشد که در ادامه توضیحاتی در رابطه با آن ارائه می ‌شود. امیدواریم این مقاله مورد توجه شما قرار بگیرد.

روش چاپ برند Raboo 1 روی شیشه عطر استوانه ای

برای انتخاب روش مناسب چاپ برند Raboo 1 روی شیشه عطر استوانه ‌ای لازم است تا فاکتورهایی در نظر گرفته شود که از آن‌ها می توان به نوع طرح، جنس قطعه، انحنای قطعه و… اشاره نمود. با توجه به اینکه این نوع شیشه عطر به صورت استوانه ای طراحی شده و با توجه به طرح ایجاد شده روی آن، بهتر است تا از روش چاپ سیلک استفاده شود. این روش تا حدودی مانند چاپ تامپو است و تفاوت‌های نسبتاً جزئی با روش تامپو دارد چرا که در چاپ سیلک احتیاجی به استفاده از پد سیلیکونی نخواهد بود و می‌توان عملیات چاپ را تنها با ساخت شابلون و فیکسچر انجام داد. این نوع چاپ برای قطعات محدب، مقعر و خطی کاملاً مناسب است و با به کارگیری آن می توان طرح های بسیار زیبایی را روی قطعات گوناگون ایجاد نمود که دارای کیفیت بسیار بالایی باشند. در این نوع چاپ ابتدا طراحی طرح انجام می گیرد و با استفاده از آن شابلون و فیکسچر مخصوص ساخته می شود. این قطعات برای چاپ مورد استفاده قرار خواهند گرفت و می توان با قرار دادن آنها در دستگاه چاپ سیلک، طرح مورد نظر را روی قطعه ایجاد کرد. پس از آن قطعات وارد دستگاه تثبیت رنگ شده و به این صورت جوهر قرار گرفته روی آن ها خشک و ثابت می‌شود. استفاده از این دستگاه کمک می‌کند تا از پوسته پوسته شدن چاپ پس از مدت زمان کوتاهی جلوگیری به عمل آید و طرح های ایجاد شده تا مدت ها روی قطعه باقی بمانند. در نهایت شیشه های عطر در بسته بندی مناسب قرار گرفته و به این صورت به مشتریان محترم تحویل داده می شوند تا از ایجاد هرگونه آسیب روی آنها در حین حمل جلوگیری به عمل آید.

شما می توانید از مقاله چاپ طرح ایموجی روی بطری شیشه ای نیز دیدن نمایید.

طراحی طرح در چاپ برند Raboo 1 روی شیشه عطر استوانه ای

از موارد بسیار مهمی که باعث افزایش فروش تولیدات شما می شود، می توان به طراحی طرح اشاره کرد. بنابراین در چاپ برند Raboo 1 روی شیشه عطر استوانه ‌ای این مسئله بسیار با اهمیت خواهد بود و بهتر است تا طرحی ساده، زیبا و منحصر به فرد طراحی شود. به این طریق می ‌توان جلوه‌ محصول را از سادگی خارج کرده و باعث افزایش نمای آن شد. علاوه بر آن دیگر مسئله با اهمیت در این نوع چاپ این است که اطلاعات با اهمیت در رابطه با محصول نیز روی آن درج شود. با توجه به ابعاد این قطعه ناگزیر خواهیم بود تا اطلاعات مورد نیاز را در اندازه کوچک روی سطح شیشه عطر چاپ کنیم. به همین علت در این مورد فونت مورد استفاده اهمیت خواهد یافت و بهتر است تا از فونت های ساده و خوانا استفاده شود تا خریداران بتوانند به راحتی اطلاعات روی محصول را مطالعه کنند. برای چاپ برند نیز فونتی خوانا و شکسته استفاده شده که در بهترین قسمت شیشه عطر قرار گرفته است و همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید این طرح کاملا قابل دید و خوانا است و به همین علت خریداران می ‌توانند به راحتی آن را به ذهن خود بسپارند.

قیمت چاپ برند Raboo 1 روی شیشه عطر استوانه ‌ای

یکی از موارد بسیار با اهمیت برای کارخانجات و تولید کنندگان محترم قیمت چاپ برند Raboo 1 روی شیشه عطر استوانه ای می‌باشد و خریداران علاقمندند تا در این زمینه اطلاعات کاملی را به دست آورند. در این مورد لازم است بگوییم که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس می‌توان روی هر نوع شیشه عطر و ادکلن در ابعاد و مدلهای گوناگون، چاپ مورد نظر شما را ایجاد کرد. شما می توانید سفارشات خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با ورود به صفحه تماس با ما ثبت کنید و به این طریق از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت نمایید. به طور کلی می ‌توان گفت که قیمت گذاری برای چاپ روی قطعات گوناگون به عوامل متعددی وابسته است که از آن ها می‌توان به نوع طرح، جنس قطعه، اندازه طرح، تیراژ محصول و… اشاره نمود و به همین علت نمی‌توان هزینه ثابتی را برای آن در نظر گرفت. با توجه به اینکه در این مجموعه از روش‌های گوناگونی مانند چاپ تامپو، چاپ سیلک، چاپ طلاکوب و چاپ ترانسفر استفاده می شود این مسئله نیز در تعیین قیمت چاپ اثر گذار است و به همین علت نمی‌توان برای آن هزینه ثابتی را در نظر گرفت. در این مجموعه تمام تلاش ما در این است تا با در نظر گرفتن نازل ترین قیمت شرایطی را برای تولید کنندگان محترم فراهم کنیم تا بتوانند با استفاده از روش‌های چاپ صنعتی فروش محصولات خود را افزایش دهند. در انتها پیشنهاد می دهیم تا در کانال تلگرام و پیج اینستاگرام نیز همراه ما باشید و به این طریق از سایر خدمات انجام گرفته در این مجموعه دیدن نمایید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *