چاپ برند Proxi روی پنکک

چاپ برند Proxi روی پنکک - چاپ صنعتی ایساتیس

با استفاده از روش ‌های چاپ صنعتی می‌ توان روی قطعات محدب، مقعر و مسطح از جنس های گوناگون چاپ های بسیار ظریف و زیبایی را ایجاد نمود. بنابراین با استفاده از این روش ها امکان چاپ روی هر نوع قطعه مورد نظر شما وجود دارد. یکی از قطعاتی که احتیاج مسلم به چاپ خواهد داشت و تنها با استفاده از این روش ها می ‌توان مشخصات و برند تولیدی محصول را روی آن درج نمود لوازم آرایشی می باشد. برای مثال چاپ برند Proxi روی پنکک یکی از کاربرد های روش های چاپ صنعتی است و با استفاده از این روش ها برند تولیدی و توضیحاتی در رابطه با محصول روی بدنه شیشه‌ای آن درج شده است. در ادامه این مطلب توضیحات کامل تری در رابطه با این چاپ ارائه می ‌شود که پیشنهاد می کنیم حتما آن را مطالعه کنید.

بررسی دلایل چاپ برند Proxi روی پنکک

چاپ برند Proxi روی پنکک به ‌دلایل گوناگونی انجام می گیرد و با استفاده از آن می توان به اهداف بسیار زیادی دست یافت. از مهم ترین دلیل چاپ این برند روی محصولات تولیدی این است که می‌ توان از خود محصول در جهت تبلیغات نیز استفاده نمود و فروش بیشتری را به دست آورد. این نوع تبلیغ با وجود هزینه بسیار کمش سود بسیار زیادی را ایجاد می کند و باعث انحصاری شدن محصول تولیدی نیز می شوند. به این صورت مشتریان و مخاطبان با نگاهی به بدنه این محصول می‌ توانند برند تولیدی را تشخیص داده و نام آن را به حافظه خود بسپارند. بنابراین در صورت نیاز مجدداً از برند شما خرید خواهند کرد و جزء مشتریان ثابت شما می شود. این روش کمک می ‌کند تا جلوه محصول از سادگی خارج شده و دارای طرح زیبایی شود. البته در کنار نوشته های چاپ شده می توان طرح های بسیار زیبایی را نیز روی محصول درج نمود و جلوه آن را افزایش داد. با توجه به قیمت بسیار مناسب روش های چاپ صنعتی امروزه بسیاری از تولیدکنندگان کالا از این روش ها روی محصولات خود استفاده می کنند. در نظر داشته باشید که با به کارگیری چاپ می توان روی هدایای تبلیغاتی نیز طرح های زیبایی را ایجاد کرده و از آن ها در جهت برند سازی بیشتر استفاده نمود. برای مثال چاپ روی ماسک ، چاپ روی ماسک پارچه ای ، چاپ روی لیوان ، چاپ روی پد موس ، چاپ روی ساک دستی و… از جمله راهکار های افزایش فروش و به دست آوردن سود بیشتر می باشد که می توانید از آن ها استفاده کنید.

شما می توانید از مقاله چاپ طرح های انیمیشنی روی پلاستیک نیز دیدن کنید.

فرایند چاپ برند Proxi روی پنکک

روش های گوناگونی وجود دارد که می‌توان با استفاده از آنها چاپ برند Proxi روی پنکک را انجام داد. از این روش‌ها می‌توان به چاپ طلاکوب ، چاپ تامپو ، چاپ سیلک ، چاپ سابلیمیشن و چاپ ترانسفر اشاره نمود. در این میان روش سیلک اسکرین برای این قطعه مناسب تر می‌باشد و می‌توان برند پروکسی را با استفاده از این روش در بالاترین کیفیت روی پنکک درج نمود. برای این چاپ ابتدا طراحی طرح انجام می‌گیرد و سپس شابلون و فیکسچر مورد نیاز برای چاپ ساخته خواهد شد. با استفاده از این قطعات می‌توان چاپ را روی قطعه ایجاد کرده و سپس آن را برای افزایش ماندگاری جوهر وارد دستگاه تثبیت رنگ نمود. به این صورت عملیات چاپ کامل می‌شود و پنکک ها بسته بندی شده و خدمت مشتریان محترم تحویل داده خواهند شد. در نظر داشته باشید که شابلون و فیکسچر دو قطعه ضروری در این چاپ هستند و نحوه ساخت آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. با استفاده از شابلون می‌توان طرح را روی قطعه ایجاد نمود. به همین علت این روش به عنوان چاپ مستقیم شناخته می‌شود و در آن احتیاجی به استفاده از پد سیلیکونی نیست. از فیکسچر نیز برای ثابت نگه داشتن قطعه در حین چاپ استفاده خواهد شد و به این صورت می‌توان از لرزش قطعه جلوگیری کرده و چاپ بسیار ظریفی را ایجاد نمود. در این چاپ از رنگ‌های با کیفیت آلمانی استفاده می‌شود که دارای ماندگاری طولانی مدتی هستند و با استفاده از دستگاه تثبیت رنگ می‌توان از افزایش ماندگاری اطمینان حاصل کرد. به این طریق در اثر عوامل محیطی یا استفاده‌های مداوم چاپ ایجاد شده پوسته پوسته نشده و به هیچ عنوان از روی سطح شیشه‌ای محصول بلند نمی شود. به همین علت می‌توان از این روش به عنوان تبلیغ دائمی و ارزان قیمت یاد کرد.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس خدمات گسترده‌ای از جمله چاپ روی قطعات مختلف، ترکیب رنگ، طراحی طرح، شابلون سازی ، فروش دستگاه چاپ و… انجام می گیرد. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این خدمات وارد صفحه تماس با ما شده و از کارشناسان مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. علاوه بر آن پیشنهاد می ‌کنیم تا در اینستاگرام و تلگرام نیز همراه ما باشید و به این طریق از سایر خدمات انجام گرفته آگاه شوید. از همراهی شما سپاس گزاریم و برایتان آرزوی سلامتی و شادی فراوان داریم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *