چاپ برند PARADOX روی شیشه

چاپ برند PARADOX روی شیشه - مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

اگر شما نیز به دنبال تبلیغاتی ارزان قیمت و کارآمد هستید تا بتوانید با استفاده از آن به سود بیشتری دست یافته و فروش محصولات خود را افزایش دهید ادامه این مطلب را دنبال کنید. با توجه به این که تمامی برند ها به دنبال راهکارهایی برای افزایش مشتریان و برند سازی هستند روش‌های زیادی برای تبلیغات و بازاریابی به وجود آمده است. در این بین می‌توان از روش های ساده ای مانند چاپ صنعتی استفاده کرد و به این صورت تبلیغات ارزان و در عین حال کارآمدی را ارائه داد. در واقع باید گفت که در این مورد می‌توان از خود محصول برای تبلیغ نیز استفاده نمود. مطمئناً این مسئله برای بسیاری از تولید کنندگان جذاب است و آن‌ها نیز علاقمند به استفاده از روش‌های چاپ صنعتی می باشند. در ادامه قصد بررسی چاپ برند PARADOX روی شیشه و مزایای این نوع چاپ را داریم. لطفا همراه ما باشید.

بررسی کلی چاپ برند PARADOX روی شیشه

در چاپ برند PARADOX روی شیشه موارد بسیار زیادی تاثیر گذار خواهند بود، به همین علت قصد داریم تا این نوع چاپ را به صورت کامل بررسی کنیم. ابتدا باید بگوییم که استفاده از روش‌ های چاپ صنعتی به شما کمک می کند تا بتوانید به درآمد بیشتری دست یابید، چرا که به این صورت نام برند شما روی محصول تولیدی تان قرار گرفته و در کنار آن می توان اطلاعات تماس شما را نیز درج نمود. بنابراین در صورتی که مشتریان از محصولات شما راضی باشند با نیم نگاهی به بدنه محصول می ‌توانند نام برند را تشخیص داده و مجدداً آن را تهیه کنند. این مسئله در برند سازی نیز بسیار موثر خواهد بود و می ‌توان به این شیوه نام برند خود را در ناخودآگاه افراد مختلف ثبت نمود. با توجه به این که روش‌ های چاپ صنعتی دارای ماندگاری بسیار بالایی هستند و امکان پاک شدن آن ها از روی سطح محصولات وجود ندارد، این روش ها بسیار مناسب تر از استفاده از لیبل می باشند، چرا که با کیفیت ترین لیبل ها نیز بعد از مدت کوتاهی پوسته پوسته شده و از بین می روند. بنابراین می ‌توان گفت که استفاده از چاپ جلوی بسیار زیبایی را به محصول تولیدی شما خواهد بخشید و در کنار چاپ برند می‌ توان از طرح ‌های متنوعی نیز روی محصولات شما استفاده نمود تا باعث جلب توجه مشتریان شود. همان طور که مشاهده کردید مزایای استفاده از چاپ برای برند شما بسیار زیاد خواهد بود و نکته شگفت انگیز این است که در برابر مزایای بسیار زیادی که روش‌های چاپ صنعتی دارد هزینه آن بسیار پایین خواهد بود و دارای صرفه اقتصادی بسیار زیادی برای شما می باشد.

شما می توانید مقاله چاپ برند سوپرمکس روی شیشه را نیز مطالعه نمایید.

روش چاپ برند PARADOX روی شیشه

با توجه به گستردگی صنعت چاپ و استفاده از روش‌های گوناگون مانند چاپ تامپو، چاپ سیلک، چاپ ترانسفر و چاپ طلاکوب برای هر نوع قطعه می توان از روش متفاوتی استفاده نمود. برای چاپ برند PARADOX روی شیشه روش چاپ سیلک نسبت به سایر روش‌ها موثر تر خواهد بود و با استفاده از آن می‌توان چاپ بسیار با کیفیتی را روی بدنه شیشه‌‌ای عطر و ادکلن ایجاد کرد. این چاپ با ساخت شابلون و فیکسچر انجام می‌گیرد و در آن احتیاجی به استفاده از واسطه سیلیکونی نمی‌باشد. در واقع می‌توان گفت که عملیات چاپ به صورت مستقیم انجام خواهد گرفت و با استفاده از شابلون می‌توان طرح را روی قطعه مورد نظر ایجاد کرد. در این مورد فیکسچر برای ثابت نگه داشتن قطعه به کار می‌‌رود و به این صورت می‌توان از دقت و ظرافت طرح اطمینان حاصل کرد. در این روش ابتدا طراحی طرح انجام خواهد گرفت و با استفاده از آن فیکسچر و شابلون ساخته می‌شوند. سپس عملیات چاپ انجام گرفته و چاپ با کیفیتی روی شیشه ایجاد خواهد شد. برای افزایش ماندگاری چاپ استفاده از دستگاه تثبیت کننده رنگ ضروری خواهد بود و به همین علت است که بعد از انجام عملیات چاپ در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قطعات به دستگاه تثبیت کننده رنگ می روند . به این صورت در کوتاه ترین زمان ممکن رنگ‌ها خشک شده و روی قطعه تثبیت می‌شوند. این مسئله کمک می‌کند تا از ریزش رنگ نیز جلوگیری به عمل آید و بعد از آن بسته بندی قطعات برای جلوگیری از هر گونه آسیب احتمالی انجام می‌شود. تمامی تلاش ما در این است تا با استفاده از دستگاه‌های به‌ روز، ملزومات با کیفیت، رنگ‌های آلمانی درجه یک و بهره گیری از کارکنان مجرب و کارآزموده چاپ‌های ظریف و زیبایی را روی محصولات شما ایجاد کنیم که جلوه بسیار زیادی داشته باشند و باعث ایجاد مخاطبان بیشتر برای برند شما شوند.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما همراهان محترم می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه و مدت زمان لازم برای انجام چاپ روی قطعات تولیدی خود وارد صفحه تماس با ما شوید و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. همچنین در صورتی که علاقه مند به بررسی سایر خدمات انجام گرفته در این مجموعه هستید پیشنهاد می دهیم تا ما را در اینستاگرام و تلگرام دنبال کنید و از جدید ترین خدمات انجام گرفته آگاه شوید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *