چاپ برند NBQ روی ریمل

چاپ برند NBQ روی ریمل - چاپ صنعتی ایساتیس

سرانه مصرف لوازم آرایشی در ایران بسیار بالا می باشد، به همین علت است که تولید و واردات لوازم آرایش در کشور ما به میزان زیادی افزایش یافته و شرکت های بسیاری به این صنعت روی آورده اند. با توجه به تنوع موجود در این محصولات، بازاریابی و فروش لوازم آرایشی به امری بسیار سخت تبدیل شده است چرا که تنوع برند های موجود در بازار به قدری بالا می باشد که باعث اشباع بازار شده و افراد به راحتی به هر برندی اعتماد نمی‌کنند. در این میان می‌توان با روش بسیار ساده ای به تبلیغ محصول خود پرداخت که این تبلیغ ارزان قیمت چاپ روی محصول تولیدی می باشد. در صورتی که به عکس دقت داشته باشید چاپ برند NBQ روی ریمل انجام گرفته که باعث می شود تا فروش این محصول به میزان زیادی افزایش یابد.

کسب سود بیشتر با چاپ برند NBQ روی ریمل

چاپ برند NBQ روی ریمل یکی از روش های تبلیغی است که این مجموعه برای بازاریابی محصولات خود به کار برده است. به این طریق می‌توان از خود محصول تولیدی برای تبلیغ استفاده نمود و سود بسیار مناسبی را کسب کرد. تمامی تلاش برند های مختلف در این است که از محصولات تولیدی خودشان برای تبلیغ استفاده کنند چرا که این نوع تبلیغ بسیار ماندگار تر است و تا هنگامی که مشتری از محصول شما استفاده کند، برند شما در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت و چه بهتر که از محصول تولیدی خود در جهت تبلیغات نیز بهره برد. در این نوع چاپ بسیار اهمیت دارد که جوهر ایجاد شده از روی قطعه پاک نشود تا در تمامی مدتی که محصول توسط مشتری شما استفاده می‌شود چاپ روی آن باقی مانده و در هنگام استفاده در معرض دید مخاطب قرار گیرد، به این ترتیب اگر مشتری از محصول شما رضایت داشته باشد تنها با نگاهی به بدنه آن نام برند شما را به خاطر آورده و آن را به دیگران نیز معرفی می نماید. در ادامه این مطلب سعی داریم تا تمامی نکات با اهمیت در چاپ روی ریمل و سایر لوازم آرایشی را برای شما شرح دهیم، همراه ما باشید.

شما می توانید از مقاله چاپ سیلک روی قطعات صنعتی نیز دیدن نمایید.

روش های چاپ برند NBQ روی ریمل

به طور معمول بدنه لوازم آرایشی از جنس پلاستیک یا فلز ساخته می شوند. ریمل ها دارای بدنه ای از جنس پلاستیک فشرده شده هستند و به همین علت برای چاپ برند NBQ روی ریمل می توان از چاپ تامپو یا چاپ سیلک استفاده نمود. با توجه به اینکه بدنه این محصول به صورت استوانه ای است و همچنین با توجه به اندازه کوچک آن، بهتر است از روش چاپ تامپو استفاده شود، چرا که در این روش با استفاده از پد سیلیکونی منعطف می توان روی هر نوع قطعه ای چاپی منحصر به فرد را ایجاد کرد. همچنین با وجود این واسطه های سیلیکونی تمامی ظرافت های موجود در طرح روی قطعه منتقل می شود و به همین علت این نوع چاپ را برای قطعات کوچک مناسب می نماید. در چاپ تامپو فشار پرس قابل تنظیم می باشد به همین علت از شکسته شدن قطعه در حین چاپ جلوگیری به عمل خواهد آمد و می توان روی انواع لوازم آرایشی از این چاپ استفاده کرد. در چاپ تامپو تیراژ بسیار بالا است و می توان قطعات چاپ خورده را در مدت زمان کوتاه به شما تحویل داد. همچنین مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قیمت بسیار مناسبی در مقابل کیفیت بالای چاپ در نظر می گیرد چرا که برای این مجموعه رضایت مشتریان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

چاپ برند NBQ روی ریمل توسط مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس مجهز به دستگاه‌های به روز اتوماتیک و نیمه اتوماتیک می باشد و به همین علت این امکان را فراهم می کند که تیراژ بالایی از چاپ را در مدت زمان کوتاه به شما مشتریان گرامی تحویل نماید. در این مجموعه قبل از چاپ برند NBQ روی ریمل ابتدا طراحی طرح انجام گرفته است و رنگ های مناسب برای چاپ انتخاب شده اند. با توجه به زمینه سیاه رنگ این محصول رنگ سفید بهترین گزینه برای چاپ می باشد که نمای بسیار مناسبی روی قطعه خواهد داشت. بعد از این مرحله اندازه طرح و جای قرارگیری آن انتخاب می‌شود تا بیشترین جلوه را روی قطعه پیدا کند و بعد از آن است که با طراحی و ساخت کلیشه، شابلون و فیکسچر عملیات چاپ انجام می پذیرد، در نهایت با استفاده از دستگاه تثبیت کننده رنگ، جوهر قرار گرفته روی قطعه به طور کامل خشک خواهد شد و ماندگاری آن افزایش می یابد، به این ترتیب امکان پوسته پوسته شدن رنگ وجود ندارد و به این دلیل است که این نوع چاپ بسیار ماندگار خواهد بود. در واقع استفاده از چاپ تاثیر بسیار زیادی در فروش، جذب مشتری جدید و بازگشت مشتری دارد و این نوع تبلیغ تا زمانی که چاپ روی قطعه وجود داشته باشد کارآمد خواهد بود.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک امکان چاپ روی هر نوع قطعه از جمله: شیشه، پلاستیک، فلز و… را دارد .این مجموعه می‌تواند از چاپ روی هدایای تبلیغاتی در جهت افزایش فروش محصولات شما استفاده کند که در این بین چاپ روی سررسید، چاپ روی لیوان، چاپ روی پد موس، چاپ روی کیسه پارچه‌ای و…  روش های تبلیغاتی ارزان قیمت و بسیار مناسبی برای دیده شدن بیشتر برند شما می باشند. شما می توانید از طریق صفحه تماس با ما از کارشناسان مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید و همچنین برای بازدید از سایر محصولات ما را از طریق پیج اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید. از همراهی تان صمیمانه سپاس گزاریم

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *