چاپ برند Mercurial روی پلاستیک

چاپ برند Mercurial روی پلاستیک - چاپ صنعتی ایساتیس

چاپ روی قطعات صنعتی مختلف یکی از خدماتی است که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس ارائه می شود. در این مجموعه با به کارگیری روش های به روز چاپ از جمله چاپ تامپو ، چاپ طلاکوب ، چاپ سیلک و چاپ ترانسفر می توان طرح های بسیار زیبا و دقیقی را روی قطعات مختلف ایجاد نمود. برای مثال چاپ برند Mercurial روی پلاستیک یکی از خدماتی است که در این مجموعه و با روش تامپو انجام شده و در آن برند Mercurial در بالاترین کیفیت روی قطعات تولیدی درج شده است. در ادامه این مطلب قصد داریم تا توضیحات کاملی در رابطه با این نوع چاپ خدمت شما عزیزان انجام دهیم.

نحوه چاپ برند Mercurial روی پلاستیک

برای چاپ برند Mercurial روی پلاستیک ابتدا طراحی طرح انجام می گیرد و سپس روش مناسب برای چاپ انتخاب خواهد شد. در این قطعه با توجه به طرح نهایی و همچنین انحنای سطح قطعه روش تامپو کارایی بیشتری خواهد داشت. به همین دلیل چاپ به این روش انجام گرفته و در ابتدای امر قطعات ضروری برای چاپ شامل کلیشه، شابلون و فیکسچر ساخته می شوند. از کلیشه و شابلون برای ایجاد طرح روی قطعه استفاده می‌ شود و فیکسچر برای ثابت نگه داشتن قطعه پلاستیکی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. به این ترتیب می ‌توان از ایجاد لرزش در قطعه در هنگام چاپ جلوگیری کرده و طرح ظریف و دقیقی را روی این محصول ایجاد نمود. در نظر داشته باشید که در این چاپ استفاده از پد سیلیکونی با کیفیت و منعطف الزامی است و نمی ‌توان چاپ را به صورت مستقیم انجام داد. پد های سیلیکونی دارای ابعاد و اندازه های گوناگونی هستند و با استفاده از آن ها می توان روی هر نوع قطعه محدب، مقعر، مسطح و منبت کاری شده طرح یک دست و برجسته ای را ایجاد نمود و از عدم وجود هر گونه کچلی در چاپ اطمینان حاصل کرد. به این ترتیب طرح مورد نظر روی قطعات پلاستیکی ایجاد شده و می توان از دستگاه تثبیت رنگ برای خشک کردن جوهر و افزایش ماندگاری آن استفاده کرد. در واقع استفاده از این دستگاه برای افزایش ماندگاری چاپ کاملاً ضروری است و به این ترتیب می توان تا سال ‌ها از تماشای چاپ ایجاد شده لذت برد. بعد از اینکه عملیات چاپ کامل شد می توان قطعات را در بسته بندی های مناسب برای مشتریان گرامی ارسال کرد تا در هنگام حمل و نقل و تحویل قطعات چاپ خورده به مشتریان آسیبی به آن ها وارد نشود.

شما می توانید از مقاله چاپ برند Method روی لوازم آرایشی نیز دیدن نمایید.

موارد مهم در چاپ برند Mercurial روی پلاستیک

موارد بسیار زیادی در چاپ برند Mercurial روی پلاستیک تاثیر گذار است و باعث افزایش کیفیت چاپ خواهد شد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا مهم ترین مواردی که در کیفیت چاپ تامپو تاثیرگذار هستند را خدمت شما عزیزان شرح دهیم.

کیفیت رنگ

یکی از مهم ترین ملزوماتی که باعث افزایش یا افت کیفیت چاپ می شود رنگ مورد استفاده است. در واقع میزان چسبندگی و غلظت رنگ در کیفیت چاپ تاثیرگذار خواهد بود. به طور معمول در چاپ تامپو به رنگ هایی نیاز داریم که دارای غلظت و چسبندگی استانداردی باشند. به همین علت در این مجموعه از رنگ های با کیفیت آلمانی استفاده می شود. این رنگ ها دارای غلظت استاندارد هستند و به همین دلیل از روی قطعات مختلف به خصوص سطوح صیقلی ریزش نمی ‌کنند و باعث افت کیفیت چاپ نخواهند شد. همچنین در استفاده های طولانی مدت از قطعه احتمال کم رنگ شدن و یا پوسته پوسته شدن آن ها وجود ندارد.

دستگاه تثبیت رنگ

دیگر مسئله ضروری در چاپ تامپو استفاده از دستگاه تثبیت رنگ می باشد که باعث افزایش ماندگاری چاپ خواهد شد. در واقع در صورتی که از این دستگاه استفاده نشود احتمال پوسته پوسته شدن جوهر ها با گذشت مدت زمان کوتاه وجود دارد و نمی توان از ماندگاری چاپ اطمینان یافت.

استفاده از فیکسچر

همان طور که گفته شد فیکسچر یک قطعه ضروری در چاپ است و نقش مهمی در افزایش ظرافت چاپ ایجاد شده دارد. در واقع در صورتی که از این قطعه استفاده نشود امکان لرزش قطعه در حین چاپ افزایش می‌ یابد و به این ترتیب طرح دقیقی ایجاد نخواهد شد. بنابراین لازم است تا کارشناسانی با تجربه این قطعه با اهمیت را تهیه کنند.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

در صورتی که علاقه مند هستید تا با استفاده از روش های چاپ صنعتی برند خود را روی محصولات تولیدی درج کرده و به این ترتیب فروش بیشتری را برای محصولاتتان ایجاد کنید پیشنهاد می دهیم تا وارد صفحه تماس با ما شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. علاوه بر آن از شما دعوت می ‌کنیم تا در پیج اینستاگرام و کانال تلگرام نیز همراه ما باشید و به این طریق از سایر خدمات انجام شده دیدن نمایید. از همراهیتان سپاسگزاریم و لحظات خوب و خوشی را برایتان آرزومندیم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *