چاپ برند Granville روی بطری

چاپ برند Granville روی بطری - مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

امروزه درج برند روی محصول تولیدی به عنوان یکی از مهم ترین روش های بازاریابی محصول به حساب می آید. به همین علت برند های مختلف از روش های گوناگونی برای این کار استفاده می کنند. از این روش ها می توان به چاپ روی قطعات تولیدی یا استفاده از لیبل اشاره کرد. مطمئناً استفاده از چاپ ماندگاری بیشتری را برای برندتان ایجاد می کند، به همین علت در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با چاپ برند Granville روی بطری توضیحات کاملی را به شما ارائه کنیم و مقایسه ای را بین این روش و استفاده از لیبل انجام دهیم. لطفاً تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

مقایسه چاپ برند Granville روی بطری و استفاده از لیبل

همان طور که گفته شد برای درج برند های مختلف روی محصول تولیدی می توان روش های گوناگونی استفاده کرد که از آن‌ها می توان به استفاده از لیبل یا چاپ صنعتی اشاره کرد. می توان گفت که در صورتی که به جای چاپ برند Granville روی بطری از لیبل برای این کار استفاده شود مشکلاتی ایجاد خواهد شد چرا که اکثر لیبل ها دارای ماندگاری کمی هستند و به سرعت پوسته پوسته شده و ناخوانا می ‌شوند. البته لیبل ها دارای انواع مختلفی هستند و لیبل ‌های پلاستیکی پوسته پوسته نخواهند شد اما به راحتی می توان آن ها را از روی محصول جدا کرد و به این صورت نمی توان از این نوع لیبل ها به عنوان یک روش دائمی در تبلیغ استفاده نمود. اما در رابطه با روش های چاپ صنعتی چنین چیزی صدق نمی کند. این روش ها در صورتی که با استفاده از ملزومات و دستگاه های با کیفیت انجام گیرند دارای ماندگاری بسیار بالایی خواهند بود و به همین علت امکان پاک شدن، کمرنگ شدن و یا پوسته پوسته شدنشان از روی محصول وجود نخواهد داشت. به همین علت می ‌توان اطمینان داد که این چاپ ها تا سال ها روی قطعات تولیدی باقی می مانند. علاوه بر آن جلوه ای که چاپ به محصول شما می دهد در مقایسه با استفاده از لیبل بسیار شکیل تر خواهد بود و باعث جذب مخاطبان و مشتریان بیشتر می ‌شود. قیمت استفاده از چاپ در مقایسه با چسباندن لیبل تفاوت چندانی نخواهد داشت و هزینه چاپ صنعتی در تیراژ بالا بسیار ناچیز خواهد شد و با این تفاسیر به کارگیری این روش کاملاً هوشمندانه می باشد. با استفاده از روش ‌های گوناگونی می توان چاپ روی قطعات مختلف را انجام داد بنابراین در این روش ها امکان ایجاد هر نوع چاپی وجود دارد.

شما می توانید از مقاله چاپ برند Majulan روی پلاستیک نیز دیدن نمایید.

چاپ برند Granville روی بطری به روش تامپو

مراحل چاپ برند Granville روی بطری

با توجه به گستردگی روش های چاپ، برای چاپ برند Granville روی بطری ابتدا طراحی طرح انجام می گیرد و سپس با توجه به جنس بطری، انحنای آن و نوع طرح روش چاپ مناسب انتخاب خواهد شد. در این قطعه با توجه به طرح ظریف آن روش تامپو مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این روش برای چاپ روی قطعات مختلف در جنس های گوناگون از جمله: پلاستیک، چوب، شیشه، ورق های فلزی و … کاملا مناسب است و با استفاده از آن می توان طرح را به صورت دقیق روی قطعه ایجاد کرد. بنابراین می توان گفت که در این روش روی انواع قطعات کوچک تا بزرگ می توان چاپ های ظریفی را ایجاد نمود و به همین علت محدودیتی در ابعاد چاپ وجود نخواهد داشت. مراحل چاپ تامپو به این صورت است که ابتدا طراحی طرح انجام می گیرد و با تهیه فیلم لیتوگرافی از آن کلیشه، شابلون و فیکسچر ساخته می شوند. این قطعات نقش با اهمیتی در چاپ دارند و به همین دلیل نمی ‌توان آن ها را نا دیده گرفت. به این صورت عملیات چاپ انجام می‌گیرد و با استفاده از فیکسچر می توان از ظرافت و دقت چاپ اطمینان حاصل کرد، چرا که فیکسچر از لرزش قطعه در حین چاپ جلوگیری می کند. شابلون و کلیشه نیز برای ایجاد طرح روی بطری به کار می‌ روند و با کمک این قطعات و استفاده از پد سیلیکونی با کیفیت چاپ روی بطری انجام می گیرد، سپس قطعات وارد دستگاه تثبیت رنگ یووی شده و جوهر قرار گرفته روی آن ها کاملاً ثابت و ماندگار می ‌شود. به این صورت می ‌توان برای جلوگیری از آسیب دیدن بطری ها آن ها را بسته بندی کرده و خدمت مشتریان گرامی تحویل داد.

چاپ برند Granville روی بطری به صورت ماندگار و دقیق

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

در این مجموعه با استفاده از دستگاه های گوناگون می توان روی انواع قطعات تولیدی چاپ های با ظرافت و زیبایی را با نازل ترین قیمت انجام داد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و خرید انواع دستگاه های چاپ صنعتی وارد صفحه تماس با ما شوید و از کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس مشاوره رایگان دریافت کنید. همچنین پیشنهاد می ‌دهیم تا از طریق شبکه های اجتماعی اینستاگرام ، تلگرام و #چاپ صنعتی ایساتیس نیز همراه ما باشید. از شما برای مطالعه این مطلب سپاس گزاریم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *