چاپ برند Elizkita و Zehouki روی لوازم آرایشی

چاپ برند Elizkita و Zehouki روی لوازم آرایشی به روش تامپو

در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس خدمات گسترده ای در زمینه چاپ روی لوازم آرایشی و انواع عطر و ادکلن انجام گرفته است. برای مثال چاپ برند Elizkita و Zehouki روی لوازم آرایشی یکی از خدماتی است که در این مجموعه با استفاده از روش چاپ تامپو انجام شده و برند Elizkita و Zehouki در اوج ظرافت و زیبایی روی لوازم آرایشی چاپ گردیده اند. برای این نوع چاپ استفاده از قطعاتی کاملاً ضروری است و نمی ‌توان عملیات چاپ را بدون وجود این گونه قطعات انجام داد. به همین علت در ادامه این مطلب قصد داریم تا در رابطه با ملزومات چاپ تامپو و نحوه چاپ برند Elizkita و Zehouki توضیحات کاملی را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم. لطفا تا انتهای این مطلب ما را همراهی نمایید.

ملزومات مورد نیاز چاپ برند Elizkita و Zehouki روی لوازم آرایشی

برای چاپ برند Elizkita و Zehouki روی لوازم آرایشی احتیاج به ملزوماتی شامل کلیشه، شابلون و فیکسچر می باشد. این قطعات در چاپ تامپو کاملاً ضروری هستند و بدون وجود آن ها نمی توان مراحل چاپ را کامل نمود. بنابراین لازم است تا کارشناسانی با تجربه ساخت این سه قطعه را بر عهده گیرند. شابلون و کلیشه برای چاپ روی قطعه و فیکسچر برای ثابت نگه داشتن لوازم آرایشی در حین چاپ به کار می روند و نحوه ساخت آن ها در کیفیت چاپ نهایی تاثیر مستقیم دارد. بنابراین لازم است تا حتما این کار توسط افرادی با تجربه انجام گیرد. از دیگر ملزومات مورد نیاز در این چاپ می توان به پد های سیلیکونی اشاره نمود. در واقع تفاوت چاپ تامپو و چاپ سیلک استفاده از این پد های منعطف می باشد. امروزه انواع گوناگونی از پد سیلیکونی در ابعاد و اندازه های مختلف در بازار وجود دارند که می‌ توان با توجه به اندازه طرح و جنس قطعه نوع مناسب پد را انتخاب کرد. این پد ها به سه صورت نرم، معمولی و سخت وجود دارند که به طور معمول انتخاب پد های معمولی چاپ با کیفیت تری را به ارمغان می آورد. در نهایت می‌ توان گفت که آخرین و یکی از مهم ترین ملزومات مورد نیاز در چاپ به روش تامپو رنگ می باشد که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از رنگ ‌های با کیفیت آلمانی استفاده خواهد شد. این رنگ ها دارای غلظت و چسبندگی استانداردی هستند و به همین علت ماندگاری طولانی مدتی دارند. به این ترتیب احتمال پوسته پوسته شدن و ریزش رنگ یا کم رنگ شدن جوهر ها وجود ندارد و می توان تا سال ها از تماشای چاپ ایجاد شده لذت برد.

شما می توانید از مقاله چاپ سیلک برند GEL روی بطری نیز دیدن کنید.

نحوه چاپ برند Elizkita و Zehouki روی لوازم آرایشی

برای چاپ برند Elizkita و Zehouki روی لوازم آرایشی ابتدا طراحی طرح انجام می گیرد. برای این کار می توان از نرم افزار های گرافیکی کورل و فتوشاپ استفاده نمود. بعد از آن با توجه به طرح نهایی کلیشه، فیکسچر و شابلون ساخته می‌ شوند و با قرار دادن این سه قطعه در دستگاه چاپ تامپو می توان طرح مورد نظر را روی بدنه لوازم آرایشی ایجاد نمود. سپس قطعات وارد دستگاه تثبیت رنگ شده و جوهر قرار گرفته روی آن ها کاملاً خشک خواهد شد. استفاده از این دستگاه باعث می شود تا ماندگاری چاپ افزایش یابد و بر اثر عوامل محیطی و رطوبت رنگ ها پوسته پوسته نشده و از روی قطعه پاک نشوند. بنابراین در چاپ تامپو و چاپ سیلک استفاده از دستگاه تثبیت رنگ کاملاً ضروری خواهد بود. به این ترتیب می ‌توان لوازم آرایشی چاپ خورده را بسته بندی کرده تا از ایجاد هر گونه آسیب در حین حمل و نقل به آن ها جلوگیری شود و سپس این لوازم تحویل مشتریان گرامی می شوند. با توجه به این که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از رنگ های با کیفیت آلمانی و دستگاه تثبیت رنگ استفاده می شود می توانید از ماندگاری طولانی مدت چاپ اطمینان حاصل کنید. بنابراین امکان انبار کردن قطعات چاپ خورده و یا عرضه مستقیم آن ها به بازار وجود دارد و طرح های ایجاد شده تا سال های سال روی قطعه باقی خواهند ماند. در این مجموعه خدمات دیگری نیز شامل چاپ روی چرم ، چاپ بر روی پلاستیک ، چاپ بر روی شیشه و … نیز انجام می پذیرد. بنابراین شما عزیزان می توانید چاپ روی تمامی محصولات تولیدی خود با سطوح محدب، مقعر، مسطح یا منبت کاری شده را به این مجموعه بسپارید و قطعاتی چاپ خورده در بالاترین کیفیت را تحویل بگیرید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید برای ثبت سفارشات خود در زمینه چاپ روی قطعات گوناگون، ترکیب رنگ، طراحی طرح، رنگ کاری، شابلون سازی ، ساخت فیکسچر و… وارد صفحه تماس با ما شده و به این صورت از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. علاوه بر آن پیشنهاد می دهیم تا در پیج اینستاگرام و کانال تلگرام نیز همراه ما باشید تا از جدیدترین خدمات انجام شده در این مجموعه دیدن کنید. از همراهی تان سپاسگزاریم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *