چاپ برند Dr Browns روی پلاستیک

چاپ برند Dr Browns روی پلاستیک - مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

یکی از پر کاربرد ترین موارد استفاده از چاپ در صنعت پلاستیک می باشد و به این صورت روی انواع قطعات پلاستیکی می توان چاپی منحصر به فرد را ایجاد کرد که باعث تمایز برند تولیدی شما خواهد شد، به همین علت چاپ روی پلاستیک نقش موثری در افزایش فروش این نوع محصولات خواهد داشت و اکثر تولید کنندگان از این روش استفاده می کنند. چاپ برند Dr Browns روی پلاستیک به همین علت انجام شده و در این نوع چاپ تلاش ما بر این بوده تا دقت و ظرافت بسیار زیادی به کار رود. شما می توانید با مطالعه‌ ادامه ی این مطلب اطلاعات کامل تری به دست آورید.

بررسی دلایل چاپ برند Dr Browns روی پلاستیک

به نظر شما چاپ برند Dr Browns روی پلاستیک چه تاثیری در فروش برند Dr Browns داشته است؟ می‌توان گفت که استفاده از چاپ روی محصول به عنوان یکی از ارزان‌ترین روش‌های تبلیغ و بازاریابی شناخته می شود. با این وجود می‌توان محصول تولیدی خود را به مشتریان شناساند و پیشرفت زیادی در برندسازی داشت. با توجه به اینکه قیمت نهایی چاپ بسیار پایین‌تر از سایر روش‌های تبلیغ است. این روش برای تمامی تولید کنندگان بسیار کارآمد خواهد بود و تمامی برند ها می‌توانند با استفاده از چاپ فروش خود را افزایش دهند. با این وجود مشتریان شما در هنگام استفاده از محصول متوجه چاپ روی آن شده و نام برندتان در ذهن آن‌ها ثبت می شود. این مسئله تاثیر بسیار خوبی در جذب مشتری دارد و اگر از منظر روانشناسانه بخواهیم بررسی کنیم به این صورت مشتریان در هنگام خرید محصولات مورد نیاز به صورت ناخودآگاه به دنبال برند شما می‌گردند و حس اعتماد و علاقه‌ای به برندتان پیدا خواهند کرد. طرح استفاده شده در این روش بسیار مهم خواهد بود و برای جذب مخاطب بیشتر بهتر است تا طرح ساده و گیرایی را روی محصولات خود چاپ کنید، چرا که طرح بسیار تاثیر گذار است و در صورت استفاده از طرح‌های شلوغ که دارای رنگ بندی مختلفی هستند تاثیر منفی روی مخاطب ایجاد می‌شود و امروزه ثابت شده که سادگی بیشترین تاثیر را در افزایش مشتری خواهد داشت. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس طراحی طرح توسط کارشناسان خلاق این مجموعه انجام خواهد گرفت و تمام سعی ما بر این است تا طرح دلخواه شما در نظر گرفته شود و علاوه بر آن شما می‌توانید فایل طرح مورد نظر خود را برای ما ارسال کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن قطعات چاپ شده با این نوع طرح ها را تحویل بگیرید.

شما می توانید از مقاله چاپ عکس روی لیوان نیز دیدن نمایید.

بررسی فرایند چاپ برند Dr Browns روی پلاستیک

برای چاپ برند Dr Browns روی پلاستیک نیاز است تا مراحل گوناگونی طی شود و به این طریق می‌توان چاپ با کیفیتی را روی قطعه ایجاد کرد. ابتدا باید طراحی طرح انجام گیرد و سپس روش چاپ انتخاب خواهد شد که در این قطعه با توجه به حالت استوانه‌ای آن و همچنین طرح مورد نظر چاپ به روش سیلک انجام می‌گیرد. در این روش فرایند چاپ تنها با ساخت شابلون و کلیشه کامل خواهد شد و به این ترتیب می‌توان جوهر را روی قطعه منتقل نمود. بنابراین با ساخت این قطعات و قرار دادن آن‌ها در دستگاه سیلک اسکرین عملیات چاپ انجام گرفته و قطعات به چاپ زیبایی منقش می‌شوند، بعد از آن نوبت به تثبیت سازی رنگ خواهد رسید که در این نوع چاپ می‌توان از روش UV استفاده کرد چرا که دستگاه  UV با استفاده از اشعه‌ی فرابنفش در کوتاه ترین زمان جوهر چاپ را خشک و تثبیت می‌کند و علاوه بر آن هر گونه میکروب و باکتری را از بین می برد که این مورد در چاپ روی قطعات بهداشتی و ظروف مختلف مناسب می‌باشد. به خصوص که این قطعه پلاستیکی به عنوان بدنه شیشه شیر کاربرد دارد و برای نوزادان استفاده خواهد شد. بعد از تثبیت سازی جوهر، قطعات بسته بندی شده و تحویل شما همراهان گرامی خواهند شد.

تاثیر کیفیت جوهر در چاپ

اگر برای چاپ از جوهر بی کیفیتی استفاده شود، این جوهر به سرعت پوسته پوسته شده و از روی محصول پاک خواهد شد. به همین علت بهتر است تا از رنگ‌های با کیفیت آلمانی برای چاپ استفاده شود. با وجود این نوع رنگ‌ها ماندگاری جوهر به میزان زیادی افزایش خواهد یافت و می‌توان تا سالها چاپ روی قطعه را مشاهده نمود بدون آنکه حتی اندکی کچلی در آن ایجاد شده باشد.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می ‌توانید وارد صفحه تماس با ما شده و از کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس در رابطه با انواع روش‌ های چاپ مشاوره رایگان دریافت کنید. علاوه بر آن به شما پیشنهاد می شود تا با دنبال کردن ما در اینستاگرام و تلگرام از سایر خدمات انجام گرفته در این مجموعه نیز دیدن نمایید. از همراهی شما عزیزان سپاس گزاریم و برای تان آرزوی سود سرشار و موفقیت زیاد در حرفه‌ی کاری تان داریم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *