چاپ برند Don Plus  روی لوازم آرایشی

چاپ برند Don Plus روی لوازم آرایشی -چاپ صنعتی ایساتیس

چاپ روی قطعات و محصولات که توسط مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس انجام می گیرد ، با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و به روز دنیا بوده و کیفیت بالایی دارند . این نوع چاپ ماندگاری بالایی داشته و می تواند سبب افزایش فروش محصولات شما گردد . این مجموعه قابلیت چاپ روی هرگونه لوازم آرایشی مانند پنکک ، ریمل ، خط لب و … را داشته و کیفیت تمامی این چاپ ها را تضمین می کند . در ادامه ی این مطلب به بیشتر چاپ برند Don Plus  روی لوازم آرایشی خواهیم پرداخت.

 

فرایند کلی چاپ برند Don Plus  روی لوازم آرایشی

چهار روش عمومی برای چاپ روی محصولات شما عزیزان وجود دارد و چاپ برند Don Plus  روی لوازم آرایشی به روش تامپو که یکی از روش های چاپ صنعتی می باشد انجام شده است . چاپ تامپو با استفاده از کلیشه های ساخته شده و واسطه ای به نام پد های سیلیکونی انجام می گیرد به این صورت که رنگ با استفاده از پد های سیلیکونی از روی کلیشه برداشته شده و روی محصول منتقل می شود . روش دیگری که برای چاپ روی محصولات وجود دارد ، چاپ سیلک می باشد و با استفاده از دستگاه های تمام دوار و شابلون های ساخته شده روی قطعات گرد و استوانه ای شکل و یا حتی سطوح مسطح انجام می گیرد که باید دور تا دور یا بر روی آن سطح چاپ انجام شود. چاپ ترانسفر نیز که به چاپ حرارتی معروف است به این صورت بوده که طرح مورد نظر شما در هر تعداد رنگی که باشد طی یک مرحله روی قطعه منتقل خواهد شد. در این مرحله طرح شما روی کاغذ های مخصوص چاپ شده و با استفاده از حرارت روی قطعه چاپ می گردد. چاپ طلاکوب نیز می تواند جذابیت بیشتری را به محصولات شما بدهد . این روش در دو صورت گرم و سرد انجام می شود که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از روش گرم به دلیل ماندگاری بالاتر استفاده نموده است .

 

شما می توانید مطلب چاپ برند Bluetooth روی لوازم آرایشی را نیز مطالعه نمایید.

 

مراحل چاپ برند Don Plus  روی لوازم آرایشی

 چاپ تامپو روی محصولات مراحل مختص به خود را داشته و تمامی این مراحل در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس در نهایت دقت و ظرافت انجام شده است.در این مرحله باید کارشناسان متخصص با در نظر گرفتن سایز ، انحنا ، ابعاد هندسی و … روش چاپ مناسبی را برای محصول انتخاب کنند؛ برای مثال در چاپ برند Don Plus روی لوازم آرایشی از چاپ تامپو استفاده شده است.پس از انتخاب روش باید به بررسی جنس رنگ متناسب با جنس محصول پرداخته شود تا رنگ بیشترین سازگاری را با آن داشته باشد.سومین مرحله که طراحی می باشد ، باید در نهایت خلاقیت و دقت انجام گیرد . این مرحله مهم ترین و تاثیر گذار ترین مرحله در چاپ است .پس از اتمام مراحل طراحی باید برای محصول شما کلیشه و فیکسچر ساخته شود . فیکسچر محصول شما را روی میز کار ثابت نگه می دارد ، در نتیجه چاپی دقیق تر و واضح خواهیم داشت .در پنجمین مرحله باید به انتقال رنگ روی محصول به وسیله ی دستگاه های تمام اتوماتیک ، پد و کلیشه پرداخته شود .پس از انتقال رنگ محصول درون دستگاه تثبیت رنگ قرار می گیرد که سبب افزایش ماندگاری و دوام چاپ های انجام شده خواهد شد.در نهایت محصولات درون بسته بندی های موجود قرار می گیرد تا از آسیب دیدن چاپ های انجام شده روی قطعه جلوگیری شود.

 

مزیت های چاپ برند Don Plus  روی لوازم آرایشی

چاپ روی محصولات مزیت های زیادی را برای شما خواهد داشت ، مخصوصا محصولاتی که برای بانوان کاربرد بیشتری دارد. بانوان به جذابیت چاپ های انجام شده روی محصولات دقت بیشتری می کنند و در صورتی که چاپ روی آن کیفیت بالایی داشته باشد مبنا را بر این می گذارند که حتما محصول با کیفیتی است . هم چنین محصول شما در حالت ساده و بدون چاپ جذابیتی نداشته و مصرف کننده از خرید آن صرف نظر خواهد کرد .چاپ برند Don Plus  روی لوازم آرایشی می تواند سبب افزایش فروش محصول شما گردد ؛ به این صورت که مصرف کننده حین استفاده از محصول ، برند شما چاپ شده ی روی آن را مشاهده کرده و در ذهن او باقی خواهد ماند . در نتیجه در زمان خرید دوباره ی آن محصول ، برند شما برای او یاد آوری خواهد شد و مجددا محصول شما را خریداری خواهد کرد. افزایش فروش محصول شما نشانه ی کیفیت بالا و حرفه ای بودن شما در تولید محصول تان می باشد. تمامی چاپ های انجام شده که توسط مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس صورت گرفته ، با استفاده از بهترین رنگ ها و به روز ترین متد ها ی صنعت چاپ انجام شده است .

 

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی چاپ صنعتی می توانید به صفحه ی تماس با ما در سایت www.isatisprint.com  مراجعه نموده و یا از طریق #چاپ صنعتی ایساتیس از مشاوره ی رایگان کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس بهره مند شوید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *