چاپ برند BUQERIA روی لوازم آرایشی

چاپ برند BUQERIA روی لوازم آرایشی - چاپ صنعتی ایساتیس

از مهم ترین کاربرد های روش های چاپ صنعتی می توان به چاپ روی لوازم آرایشی اشاره کرد. به طور معمول از این روش ‌ها برای چاپ برند تولیدی روی انواع لوازم آرایشی استفاده می شود و می توان طرح یا نوشته های مورد نظر شما را روی قطعات گوناگون چاپ نمود. برای مثال چاپ برند BUQERIA روی لوازم آرایشی یکی از انواع روش هایی است که می ‌توان با استفاده از آن برند BUQERIA را روی انواع لوازم آرایشی چاپ نمود. در ادامه ‌ی این مطلب قصد داریم تا توضیحاتی در رابطه با این نوع چاپ خدمت شما عزیزان ارائه دهیم که امیدواریم مورد توجه تان قرار گیرد. لطفا تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

روش های چاپ برند BUQERIA روی لوازم آرایشی

برای چاپ برند BUQERIA روی لوازم آرایشی می توان از روش های مختلفی مانند چاپ تامپو ، چاپ طلاکوب ، چاپ سیلک و یا چاپ ترانسفر استفاده نمود. در واقع با استفاده از هر کدام از این روش ‌ها می ‌توان چاپ متفاوتی را روی این قطعات ایجاد کرد. بنابراین ابتدا لازم است تا طراحی طرح صورت بگیرد و سپس با توجه به آن روش مناسب برای چاپ انتخاب شود. با توجه به طرح ساده و انحنای سطح این قطعه روش سیلک اسکرین مناسب تر خواهد بود. با استفاده از این روش می توان طرحی ماندگار و زیبا را روی این قطعه ایجاد کرده و آن را به مشتریان محترم تحویل داد. برای این کار بعد از طراحی طرح شابلون و فیکسچر ساخته می شوند و با استفاده از این قطعات می توان طرح مورد نظر را روی قطعه ایجاد کرد. بعد از آن از دستگاه تثبیت رنگ برای جلوگیری از ریزش جوهر ها و خشک کردن چاپ ایجاد شده استفاده می ‌شود و به این طریق می ‌توان از ماندگاری طولانی مدت چاپ ایجاد شده اطمینان حاصل نمود و قطعات چاپ خورده را تحویل مشتریان گرامی داد. در نظر داشته باشید که در این نوع چاپ ساخت شابلون و فیکسچر دارای اهمیت بالایی است و از فیکسچر برای ثابت نگه داشتن قطعه و جلوگیری از لرزش آن استفاده می ‌شود. همچنین با به کارگیری شابلون می ‌توان طرح را به صورت مستقیم و بدون نیاز به پد سیلیکونی روی قطعه منتقل نمود.

شما می توانید از مقاله چاپ برند CAROLINA HERRERA روی شیشه عطر نیز دیدن نمایید.

دلایل چاپ برند BUQERIA روی لوازم آرایشی

به نظر شما برند های مختلف به چه دلایلی از روش های چاپ صنعتی استفاده می کنند؟ مطمئناً استفاده از چاپ روی قطعات مختلف باعث کسب سود بیشتر برای برند های تولیدی می ‌شود، به همین دلیل چاپ برند BUQERIA روی لوازم آرایشی انجام می گیرد. در واقع در صورتی که برند تولیدی محصول روی آن درج شده باشد، می ‌توان از خود محصول در جهت تبلیغات استفاده کرده و فروش بیشتری را به دست آورد. علاوه بر آن به این طریق می ‌توان برند سازی نمود و مجموعه تولیدی خود را به میزان بیشتری به مشتریان معرفی کرد. به این طریق میزان مشتریان ثابت افزایش یافته و درآمد بیشتری به دست می آید. البته در این مورد نکاتی نیز حائز اهمیت خواهد بود، برای مثال در صورتی که از طرح مناسب روی قطعه استفاده نشود و طرح مورد استفاده نا خوانا باشد، نمی‌ توان از افزایش تعداد مشتریان اطمینان حاصل کرد. همچنین ماندگاری چاپ نیز تاثیر زیادی در افزایش فروش این محصولات خواهد داشت. در صورتی که طرح ایجاد شده با گذشت مدت زمان کوتاه پاک شود مشتریان دیگر نمی ‌توانند آن را تشخیص دهند و احتمال فراموش کردن برند شما وجود دارد. به این ترتیب مشتریان ثابت تان کاهش یافته و سود کم‌تری نصیبتان خواهد شد. در صورتی که قصد داشته باشید که تبلیغات گسترده تری را انجام دهید می توانید از چاپ روی انواع هدایای تبلیغاتی نیز استفاده کرده و این هدایا را به مشتریان و مخاطبان خود ارائه دهید. برای مثال چاپ روی خودکار ، چاپ روی پد موس ، چاپ روی ساک دستی ، چاپ روی پلاک سینه و … از مهم ترین روش هایی هستند که می توانید با استفاده از آن ها فروش قابل توجه ای را به دست آورید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

در صورتی که علاقه مندید تا با استفاده از روش ‌های چاپ صنعتی برند خود را روی محصولات تولیدی درج کنید و یا از طرح های مختلف برای افزایش جلوه‌ محصولات از جنس های پلاستیکی، شیشه ای، فلزی، پارچه ای و… استفاده نمایید، پیشنهاد می دهیم تا وارد صفحه تماس با ما شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. علاوه بر آن از شما دعوت می ‌کنیم تا در پیج اینستاگرام و کانال تلگرام نیز همراه ما باشید و به این طریق از جدید ترین خدمات انجام شده دیدن نمایید. از همراهی تان سپاس گزاریم و آرزومند لحظاتی پر از سلامتی و شادی برای شما عزیزان هستیم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *