چاپ برند Black Mont روی شیشه عطر

چاپ برند Black Mont روی شیشه عطر - مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

در میان روش‌های گوناگونی که برای تبلیغات وجود دارد روش های چاپ صنعتی به عنوان ارزان ترین و کارآمدترین روش ها مورد استفاده صنایع مختلف قرار می گیرند. در واقع می‌توان گفت که امروزه درج لوگو روی محصولات تولیدی در تمامی صنایع از صنایع تولید لوازم آرایشی تا تولید کنندگان قطعات صنعتی مورد استفاده قرار گرفته و به عنوان یکی از مراحل تولید در نظر گرفته می شود. با توجه به مزایایی که این روش ها دارند نمی توان آنها را نادیده گرفت و قطعات را با استفاده از لیبل یا بدون درج هیچگونه توضیح و طرحی به بازار عرضه کرد. به همین علت مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با به کارگیری انواع دستگاههای اتوماتیک قادر به چاپ روی انواع قطعات تولیدی شما می باشد. در این مجموعه چاپ روی شیشه عطر و ادکلن در طرح های گوناگون انجام گرفته که یکی از آنها چاپ برند Black Mont روی شیشه عطر می باشد.

روش چاپ برند Black Mont روی شیشه عطر

در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ روی قطعات شیشه ای تا به حال از روش های چاپ سیلک ، چاپ تامپو ، چاپ ترانسفر و چاپ طلاکوب استفاده شده است که روش چاپ با توجه به نوع طرح و رنگ مورد نظر انتخاب می ‌شود. در این قطعه استفاده از روش سیلک مناسب تر می باشد و بهتر است تا به این طریق چاپ برند Black Mont روی شیشه عطر انجام شود. در چاپ سیلک بعد از طراحی طرح، شابلون و فیکسچر ساخته می شوند و با استفاده از این دو قطعه عملیات چاپ انجام می گیرد. در این نوع چاپ از شابلون برای انتقال طرح روی قطعه استفاده می شود و فیکسچر نیز برای نگهداری شیشه عطر و جلوگیری از لرزش آن در حین چاپ به کار می رود. به این طریق جوهر ها روی قطعه قرار می‌گیرند و سپس شیشه های چاپ خورده وارد دستگاه تثبیت کننده رنگ می شوند تا به این طریق جوهر موجود روی آن ها خشک و ثابت شود و از ریزش جوهر ها جلوگیری به عمل آید. با توجه به این که این چاپ در دو رنگ متفاوت انجام شده می توان گفت که چاپ سیلک به صورت دو مرحله ‌ای است و برای انجام آن احتیاج است تا دو شابلون ساخته شود. بنابراین بعد از انجام مرحله اول و خروج قطعات از دستگاه چاپ، این شیشه ها مجدداً وارد دستگاه چاپ سیلک می شوند و به این طریق مرحله دوم چاپ انجام می گیرد. بعد از آن قطعات برای بار آخر وارد دستگاه تثبیت کننده شده و به این صورت ماندگاری جوهر ها تا حد بسیار زیادی بالا می رود و می ‌توان اطمینان داد که این نوع چاپ تا سال‌ها روی قطعه باقی خواهد ماند.

شما می توانید از مقاله چاپ برند IELMAAZ روی پنکک نیز دیدن نمایید.

موارد با اهمیت در چاپ برند Black Mont روی شیشه عطر

برای چاپ برند Black Mont روی شیشه عطر مواردی حائز اهمیت هستند و نمی توان آن ها را نادیده گرفت چرا که کیفیت چاپ در افزایش فروش محصول نقش بسزایی دارد، به همین علت تمامی تلاش ما در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس در این است تا چاپ های با کیفیت، دقیق و زیبایی را روی قطعات تولیدی شما ایجاد کنیم. از این موارد با اهمیت می توان به طراحی طرح اشاره کرد. اولین چیزی که باعث جلب توجه مخاطب می شود طرح قرار گرفته روی این محصول است و هر چه طراحی شکیل تری انجام بگیرد توجه بیشتری را می توان جلب نمود و به این صورت میزان مشتریان افزایش می یابد. بنابراین بهتر است تا از طرح های ساده و زیبا استفاده شود که دارای رنگ بندی مناسبی باشند. بعد از این مورد کیفیت قطعات، ملزومات و دستگاه های مورد استفاده در چاپ دارای اهمیت می باشند چرا که هرچه کیفیت این لوازم پایین ‌تر باشد چاپ ایجاد شده دچار افت کیفیت می شود. بنابراین برای انجام چاپ سیلک از قطعاتی با کیفیت استفاده می شود و همچنین کارکنانی با تجربه و کارآزموده عملیات چاپ را انجام خواهند داد. در نهایت تثبیت سازی رنگ انجام می گیرد که در جهت افزایش ماندگاری چاپ خواهد بود. این مرحله بسیار با اهمیت است چرا که اگر شما چاپی زیبا و شکیل را روی قطعاتتان انجام دهید اما این نوع چاپ بعد از مدت زمان کوتاه از روی قطعه پاک شود نمی توان به این صورت سود خوبی را به دست آورد. بنابراین تثبیت سازی جوهر ها نقش با اهمیتی در افزایش سود دارد. به این طریق و با استفاده از روش های چاپ صنعتی می توان از محصول تولیدی در جهت تبلیغات استفاده نمود و به این صورت بازاریابی محصولات را انجام داد.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با به کارگیری دستگاه‌ های به ‌روز اتوماتیک و نیمه اتوماتیک چاپ امکان چاپ روی انواع لوازم آرایشی را فراهم کرده است و شما می ‌توانید تمامی سفارشات خود را در این زمینه از طریق صفحه تماس با ما ثبت کنید و از قیمت های مناسب این مجموعه شگفت زده شوید. در صورتی که علاقه مندید تا از سایر خدمات انجام گرفته در این مجموعه دیدن کنید پیشنهاد می دهیم تا حتما مطالب سایت را دنبال کرده و در اینستاگرام و تلگرام نیز همراه ما باشید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *