چاپ برند ATLAS WAX روی پلاستیک

چاپ برند ATLAS WAX روی پلاستیک - مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

چاپ بر روی پلاستیک یکی از خدماتی است که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس انجام می گیرد. در این مجموعه می توان روی انواع سطوح پلاستیکی محدب، مقعر و مسطح چاپ های بسیار زیبایی را ایجاد نمود. برای مثال چاپ برند ATLAS WAX روی پلاستیک یکی از خدماتی است که در این مجموعه به روش سیلک اسکرین انجام شده است. در این نوع چاپ نام برند تولیدی محصول و علائمی در رابطه با نحوه استفاده از آن روی بدنه پلاستیکی دستگاه موم گرم کن چاپ شده و به این طریق خریداران می‌ توانند اطلاعاتی در رابطه با نحوه استفاده از این وسیله و نام برند تولیدی را به دست آورند.

بررسی نحوه چاپ برند ATLAS WAX روی پلاستیک

همان طور که گفته شد برای چاپ برند ATLAS WAX روی پلاستیک از روش چاپ سیلک می توان استفاده کرد و به این ترتیب امکان چاپ علائم، طرح های مختلف و نوشته روی قطعه پلاستیکی وجود دارد. برای این کار ابتدا طرح مورد نظر با استفاده از نرم افزار های گرافیکی مانند فتوشاپ و کورل طراحی خواهد شد و سپس می ‌توان شابلون و فیکسچر مورد نیاز برای این چاپ را تهیه کرد. این دو قطعه برای ایجاد طرح کاملاً ضروری هستند و با استفاده از آنها می توان عملیات چاپ را کامل نمود. شابلون برای ایجاد چاپ به صورت مستقیم روی قطعه به کار می ‌رود و فیکسچر نیز برای نگه داشتن قطعه و جلوگیری از لرزش آن در چاپ به کار خواهد رفت. در واقع به این صورت در هنگام ایجاد طرح روی قطعه احتمال حرکت آن وجود نداشته و می توان طرح بسیار زیبا و دقیقی را ایجاد نمود. بعد از چاپ طرح روی دستگاه موم گرم کن، قطعات چاپ خورده وارد دستگاه تثبیت رنگ می‌ شوند تا جوهر ایجاد شده روی آن ها کاملاً خشک و ثابت شود. به این طریق از ریزش جوهر جلوگیری خواهد شد و می توان از ماندگاری طولانی مدت چاپ ایجاد شده اطمینان حاصل کرد. در نهایت قطعات در بسته بندی مناسب قرار می گیرند تا در هنگام حمل و نقل هیچ گونه آسیبی به سطح تازه چاپ خورده آن ها نرسد و به این طریق به مشتریان تحویل داده می شوند. در نظر داشته باشید که می ‌توان این نوع چاپ را با استفاده از دستگاه چاپ تامپو نیز انجام داد. روش تامپو دارای تفاوت های اندکی با روش سیلک است و در آن از پد سیلیکونی برای ایجاد طرح روی قطعه استفاده خواهد شد.

شما می توانید از مقاله چاپ برند Parschem روی پلاستیک نیز دیدن نمایید.

ترکیب رنگ و طراحی در چاپ برند ATLAS WAX روی پلاستیک

همان طور که گفته شد برای چاپ برند ATLAS WAX روی پلاستیک ابتدا طراحی طرح انجام می گیرد. مطمئناً نقش طراحی در افزایش جلوه چاپ نهایی دارای تاثیر بسیار زیادی خواهد بود و در صورتی که طرح مناسب برای چاپ به کار نرود نمی‌ توان از زیبایی طرح نهایی و افزایش فروش قطعه اطمینان حاصل کرد. در این قطعه با توجه به این که از نوشته، علائم و طرح های مختلف برای چاپ استفاده شده است تعیین محل قرارگیری طرح ها و نحوه طراحی آن ها دارای اهمیت بالایی می باشد. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس طراحانی خلاق و با تجربه طراحی طرح را انجام می دهند و به همین علت می توان از جلوه زیبا و کاملاً مناسب آن روی قطعه اطمینان حاصل کرد. بعد از طراحی نوبت به انتخاب رنگ می رسد، در این قطعه با توجه به این که درب دستگاه موم گرم کن به رنگ قرمز است و با توجه به رنگ بدنه که به عنوان پس زمینه در نظر گرفته می شود، انتخاب رنگ قرمز برای چاپ کاملاً هوشمندانه خواهد بود و می توان به این ترتیب چاپ کاملاً هماهنگ و زیبایی را روی قطعه ایجاد کرد. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از رنگ های باکیفیت آلمانی استفاده خواهد شد و با به کارگیری چند رنگ اصلی آبی، زرد، قرمز، سفید و مشکی می توان بی نهایت رنگ را تهیه نمود. بنابراین امکان تهیه طیف رنگی مورد نظر شما وجود دارد و می توان از آن برای چاپ روی قطعات مختلف از جنس های پارچه ای، فلزی، چوبی، پلاستیکی، شیشه ای و… استفاده نمود. در این مجموعه از روش ‌های دیگری نیز برای چاپ استفاده می شود که از آن ها می توان به چاپ ترانسفر ، چاپ طلاکوب و چاپ سابلیمیشن اشاره نمود.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس هر نوع خدمات مربوط به چاپ از جمله: ترکیب رنگ، طراحی طرح، رنگ کاری، شابلون سازی ، ساخت کلیشه، چاپ روی قطعات مختلف، ساخت فیکسچر و… انجام می شود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این خدمات وارد صفحه تماس با ما شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. علاوه بر آن پیشنهاد می دهیم تا ما را از طریق پیج اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال کرده و به این طریق از سایر خدمات انجام شده بازدید نمایید. از همراهی تان سپاس گزاریم و لحظاتی پر از شادی و سلامتی را برای شما آرزو می کنیم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *