چاپ برند Anika روی لوازم آرایشی

چاپ برند Anika روی لوازم آرایشی - چاپ صنعتی ایساتیس

امروزه تمامی لوازمی که در حوزه‌ های مختلف به فروش می رسند، نیازمند استفاده از روش ‌های چاپ صنعتی برای درج برند هستند. در واقع با استفاده از این روش ها می توان توضیحاتی در رابطه با محصول و نام برند را روی بدنه آن درج کرده و به این صورت محصول تولیدی خود را شناسنامه‌ دار نمود. به این طریق سود قابل توجه ای از فروش این محصولات ایجاد می‌ شود و می توان مشتریان ثابت خود را افزایش داد. برای مثال چاپ برند Anika روی لوازم آرایشی به افزایش فروش این محصول و شناسنامه دار شدن آن کمک شایانی می کند. در ادامه این مطلب توضیحات کامل تری در رابطه با این نوع چاپ ارائه خواهد شد که پیشنهاد می کنیم حتماً آن را مطالعه کنید.

مزایای چاپ برند Anika روی لوازم آرایشی

چاپ برند Anika روی لوازم آرایشی دارای مزایای بسیاری برای تولیدکننده این محصول می‌باشد. امروزه لوازم آرایشی توسط برندهای بسیار زیادی تولید و به بازار عرضه می‌شود، به همین علت مصرف کننده نمی‌تواند نام تمامی این برندها را به ذهن بسپارد. اما در صورتی که از روش‌های چاپ صنعتی برای درج برند خود روی محصول تولیدی استفاده کنید مصرف کننده لوازم آرایشی در هنگام استفاده از محصول متوجه چاپ ایجاد شده روی آن خواهد شد و بعد از گذشت مدت زمان کوتاه نام برند شما در ذهن او حک می‌شود. به این طریق در هنگام خرید این نوع محصولات به طور ناخودآگاه افراد مختلف به دنبال محصولات برند شما خواهند گشت. همچنین با درج برند در صورتی که مشتری از محصول موردنظر راضی باشد با نیم نگاهی به بدنه آن می‌تواند نام برند را تشخیص داده و مجدداً این محصول را تهیه کند. علاوه بر آن امروزه برندسازی یکی از راهکارهای بسیار مهم برای افزایش فروش می‌باشد و تولید کنندگان مختلف از روش ‌های گوناگونی برای تبلیغات و برندسازی استفاده می‌کنند. در میان این روش ‌ها چاپ صنعتی دارای قیمت بسیار ارزان و کارایی زیاد می‌باشد چرا که در این روش می‌توان از خود محصول در جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمود. البته این در صورتی است که چاپ به کار رفته دارای ماندگاری طولانی مدت و جلوه زیبا باشد. در صورتی که با گذشت مدت زمان کوتاه چاپ پوسته پوسته شود و از بین برود دیگر نمی توان آن را تبلیغی دائمی و کارآمد دانست. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از دستگاه‌های به روز و پیشرفته برای چاپ استفاده می‌کند و در کنار آن با استفاده از دستگاه تثبیت کننده رنگ قادر به ایجاد چاپ‌ های باکیفیت و کاملاً ماندگار می‌باشد.

شما می توانید از مقاله چاپ طلاکوب برند Parikatan نیز دیدن نمایید.

بررسی فرایند چاپ برند Anika روی لوازم آرایشی

برای چاپ برند Anika روی لوازم آرایشی می‌توان از روش‌های گوناگونی مانند روش چاپ سیلک، چاپ تامپو، چاپ طلاکوب و چاپ ترانسفر استفاده نمود، در واقع انتخاب روش چاپ بستگی به طرح مورد نظر شما دارد. اگر قصد داشته باشید تا توضیحاتی در رابطه با کالا و برند خود را روی محصولات پلاستیکی، شیشه ای، فلزی، چوبی، پارچه ای و… درج کنید، می توان از روش چاپ سیلک ، چاپ تامپو یا چاپ طلاکوب استفاده نمود. اما برای چاپ تصاویر بهتر است تا از روش چاپ ترانسفر یا سابلیمیشن استفاده شود. در این قطعه روش سیلک کارایی بیشتری دارد و می‌توان با استفاده از این روش ها چاپ با کیفیتی را روی قطعه ایجاد نمود. در این چاپ ابتدا طرح مورد نظر طراحی می شود و سپس با توجه به آن شابلون و فیکسچر مناسب چاپ ساخته خواهند شد. این دو قطعه نقش مهمی در چاپ دارند و می ‌توان با استفاده از آنها عملیات چاپ را کامل کرد. فیکسچر برای ثابت نگه داشتن قطعه و جلوگیری از لرزش آن در حین چاپ استفاده شده و شابلون نیز جوهر را روی بدنه قطعه منتقل می کند. به این ترتیب می توان قطعات چاپ خورده را وارد دستگاه تثبیت رنگ یووی نمود تا در مدت زمان کوتاه جوهر به طور کامل خشک شود و از ریزش رنگ جلوگیری به عمل آید. علاوه بر آن استفاده از این دستگاه باعث می ‌شود تا ماندگاری چاپ ایجاد شده به میزان بسیار زیادی افزایش یابد به همین علت با گذر زمان و استفاده های طولانی مدت از این محصول احتمال پاک شدن چاپ ایجاد شده روی آن به هیچ عنوان وجود ندارد و می‌توان از این روش به عنوان تبلیغی دائمی استفاده نمود.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید برای ثبت سفارشات خود در زمینه چاپ روی قطعات گوناگون، رنگ کاری، طراحی طرح، شابلون سازی ، ساخت کلیشه، فروش دستگاه چاپ، ترکیب رنگ و… وارد صفحه تماس با ما شوید و به این طریق از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. همچنین پیشنهاد می ‌دهیم تا برای بازدید از سایر خدمات انجام شده در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس ما را از طریق شبکه ‌های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام دنبال نمایید. از همراهی تان سپاسگزاریم و برای شما آرزومند لحظاتی شاد و پر از سلامتی هستیم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *