چاپ برند لارجر پلاس بر روی شیشه

چاپ سیلک برند لارجر پلاس بر روی شیشه-تصویر اول

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس طی چندین سال سابقه در زمینه ی چاپ صنعتی توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب نماید . این مجموعه از چندین  روش مختلف برای چاپ روی قطعات استفاده می کند و چاپ روی محصولات شما را با بهترین کیفیت ارائه می دهد . تمامی چاپ های انجام شده در مجموعه ایساتیس با استفاده از دستگاه تمام اتوماتیک و پرسنل کارآزموده انجام می گردد . شاید برای شما عزیزان این سوال پیش آمده باشد که چاپ صنعتی چیست و چه کاربردی برای محصولات شما خواهد داشت . در صورتی که علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی چاپ سیلک برند لارجر پلاس بر روی شیشه هستید ، به ادامه این مطلب مراجعه نمایید .

مزیت های چاپ برند لارجر پلاس بر روی شیشه

به قطعات و محصولات اطراف خود مانند لوازم آرایشی ، لوازم التحریر ، شیشه های دارو و … نگاهی بیندازید . به تمامی چاپ هایی که بر روی این گونه محصولات انجام شده است ، چاپ صنعتی گفته می شود . این نوع چاپ می تواند روشی برای تبلیغات محصول شما باشد . اما چگونه ؟ به دلیل آن که مصرف کننده دائما با محصول شما در ارتباط است چاپ های انجام شده روی محصول شما را مشاهده کرده و برند شما در ذهن شخص باقی خواهد ماند . همچنین این روش نسبت به دیگر روش های تبلیغات مانند چاپ بنر ، چاپ تراکت ، تبلیغات مجازی ، نصب بیلبورد و … ماندگاری بیشتری خواهد شد . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از به روز ترین متد های چاپ صنعتی برای چاپ بر روی قطعات شما استفاده می کند . برای مثال چاپ سیلک برند لارجر پلاس بر روی شیشه ، چاپ تامپو ، چاپ ترانسفر ، چاپ طلاکوب و … که باید برای انجام نمودن هر یک از این روش های چاپ سایز ، جنس ، انحنا و … محصول مورد بررسی قرار گیرد . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قابلیت چاپ بر روی قطعات شما با هر جنس ( شیشه ، پلاستیک ، چوب و …) را خواهد داشت .

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ تامپو برند fris bee را نیز مطالعه نمایید .

 

بررسی کلی چاپ برند لارجر پلاس بر روی شیشه

در اولین مرحله برای چاپ صنعتی باید مشخصات محصول مورد بررسی قرار گیرد که با کدام از روش چاپ بر روی محصول شما انجام شود بهتر است . پس از این که روش چاپ روی محصول شما انتخاب شد ، باید رنگ متناسب با جنس محصول انتخاب شود تا بیشترین سازگاری با محصول را داشته باشد در غیر این صورت چاپ های انجام شده پوسته خواهد شد . سپس به طراحی پرداخته شده که مرحله بسیار حساس و تاثیر گذاری می باشد . چاپ سیلک برند لارجر پلاس بر روی شیشه با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک دوار و شابلون هایی که طرح مورد نظر روی آن حکاکی شده ، انجام می شود . این نوع چاپ ، بیشتر بر روی قطعات گرد ، استوانه ای شکل و یا کاملا مسطح انجام می شود . همچنین باید با توجه به سایز و انحنای محصول ، فیکسچری ساخته شود تا محصول روی میز کار ثابت قرار گیرد و چاپی دقیق و با کیفیت داشته باشیم . تمامی مراحل چاپ صنعتی بر روی محصولات توسط نیرو های مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس در نهایت دقت و ظرافت انجام شده است و کیفیت تمامی چاپ های انجام شده را تضمین می کند .

طراحی و کیفیت چاپ برند لارجر پلاس بر روی شیشه

طراحی یکی از مهم ترین مراحل چاپ بر روی قطعات خواهد بود که باید با استفاده از نرم افزار های طراحی مانند فتوشاپ و کورل انجام می شود . در این مرحله می توانید از تمامی اطلاعات محصول مانند برند ، لوگو ، مشخصات محتوای محصول و … برای طرح خود استفاده نمایید . پس از اتمام مرحله ی طراحی باید به انتقال رنگ روی محصول پرداخته شود . رنگ هایی که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ روی قطعات استفاده می کند ، درجه یک و آلمانی بوده که از شفافیت و درخشندگی خاصی برخوردار است و می تواند سبب جذاب تر شدن چاپ روی محصول شما خواهد شد . این رنگ ها مقاومت بالایی را در برابر عوامل محیطی مانند نم و رطوبت ، سرما و گرما ، سایش دست و … داشته و به هیچ عنوان چاپ سیلک برند لارجر پلاس بر روی شیشه از بین نخواهد رفت . پس از انتقال رنگ ، محصولات درون دستگاه تثبیت رنگ قرار خواهد گرفت که سبب افزایش دوام ، ماندگاری و ثبات چاپ انجام شده روی محصول خواهد شد . در نهایت قطعات درون بسته بندی مناسب قرار گرفته شده تا چاپ های انجام شده روی آن آسیب نبیند .

راه های ارتباطی مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید با مراجعه به صفحه ی تماس با ما مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس در سایت www.isatisprint.com یا مشاورین مجموعه ارتباط برقرار نموده و یا از طریق # چاپ صنعتی ایساتیس با ما همراه باشید .

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *