چاپ برند عباس زاده روی شیشه عطر

چاپ برند عباس زاده روی شیشه عطر - مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

یکی از روش های موثر در بازاریابی و تبلیغات استفاده از هدایای تبلیغاتی می باشد. به این طریق می توان برند خود را به میزان بیشتری تبلیغ کرده و سود قابل قبولی را به دست آورد. برای انجام این کار می‌ توان از روش ‌های چاپ صنعتی استفاده کرد. برای مثال چاپ برند عباس زاده روی شیشه عطر به همین علت انجام گرفته است و این نوع چاپ با استفاده از دستگاه های به روز و اتوماتیک انجام می گیرد و در آن علاوه بر چاپ لوگو می ‌توان توضیحات مختصر و مفیدی در رابطه با برند را نیز روی شیشه عطر درج کرد.

بررسی روش چاپ برند عباس زاده روی شیشه عطر

در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس روش های گوناگونی برای چاپ مورد استفاده قرار می گیرد که از آن ها می توان به چاپ تامپو ، چاپ طلاکوب ، چاپ ترانسفر و چاپ سیلک اشاره کرد. برای چاپ برند عباس زاده روی شیشه عطر می‌توان از روش تامپو استفاده کرد چرا که طرح چاپ شده دارای ابعاد کوچکی است. با استفاده از این روش می‌توان روی انواع قطعات کوچک تا بزرگ چاپ‌های ظریف و با دقتی را ایجاد کرد، به همین علت این روش مورد استفاده قرار گرفته است. برای انجام این چاپ ابتدا طراحی طرح انجام خواهد گرفت و بعد از آن فیلم لیتوگرافی از طرح گرفته خواهد شد. به این وسیله کلیشه، شابلون و فیکسچر ساخته می‌شوند و با قرار دادن آن ها در دستگاه چاپ می‌توان طرح را روی قطعه منتقل نمود. از فیکسچر برای ثابت نگه داشتن قطعه در حین چاپ استفاده می‌شود و کلیشه و شابلون نیز برای انتقال طرح روی قطعه به کار می‌روند. در چاپ تامپو برای کامل کردن عملیات چاپ احتیاج به پد سیلیکونی می‌باشد و با استفاده از این نوع پد می‌توان طرح را روی قطعه چاپ کرد. بعد از انجام مراحل چاپ قطعات وارد دستگاه تثبیت رنگ می‌شوند و به این طریق می‌توان جوهر قرار گرفته روی آن ها را خشک و ماندگار کرد و در نهایت بسته بندی شیشه های عطر برای جلوگیری از هرگونه آسیب احتمالی صورت می‌پذیرد. چاپ تامپو یکی از پرکاربردترین روش‌های چاپ صنعتی به حساب می آید چرا که با استفاده از آن می توان روی قطعات گوناگون در جنس های شیشه ای، پلاستیکی، چوبی، ورق های فلزی و… چاپ های با کیفیت و ماندگاری را ایجاد نمود. در این روش با استفاده از پد سیلیکونی امکان چاپ روی قطعات مقعر، محدب و صاف وجود دارد و می توان از این روش برای هر نوع قطعه‌ای استفاده کرد.

شما می توانید از مقاله چاپ برند POWER روی شیشه عطر نیز دیدن نمایید.

چاپ برند عباس زاده روی شیشه عطر به روش تامپو

نکات مهم در چاپ برند عباس زاده روی شیشه عطر

همانطور که گفته شد هدایای تبلیغاتی یکی از موثرترین و ارزانترین روش های تبلیغ به حساب می‌آیند. بنابراین می‌توان با چاپ روی انواع لوازم کاربردی، برند خود را به میزان بیشتری به مخاطبان معرفی کرد. برای مثال چاپ روی خودکار ، چاپ روی لیوان ، چاپ روی پد موس و… جزء این روش‌ها هستند. چاپ برند عباس زاده روی شیشه عطر در همین راستا انجام گرفته است و با استفاده از آن می‌توان مشتریان بیشتری را برای این فروشگاه ایجاد ‏کرد. برای دیده شدن بیشتر این برند علاوه بر درج لوگو، آدرس و شماره تماس فروشگاه نیز روی قطعه درج شده است که باعث افزایش مشتریان می‌شود و افراد مختلف با نگاه کردن به شیشه عطر می‌توانند آدرس فروشگاه را به خاطر سپرده و خرید خود را از آن مجموعه انجام دهند. البته در این مورد کیفیت چاپ قرار گرفته نیز بسیار تاثیرگذار خواهد بود و دارای اهمیت می‌باشد. برای مثال متن های چاپ شده باید کاملاً خوانا و قابل دید باشند و ماندگاری چاپ نیز اهمیت زیادی دارد. در صورتی که چاپ ایجاد شده با گذشت مدت زمان کوتاهی پوسته پوسته شده و از روی قطعه پاک شود دیگر نمی‌توان نوشته های قرار گرفته روی آن را مطالعه کرد. به همین علت است که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از دستگاه تثبیت کننده رنگ برای افزایش ماندگاری و ثبات طرح استفاده می‌شود. البته در این مورد کیفیت رنگ ها و قطعات مورد استفاده در چاپ نیز دخیل هستند و با استفاده از رنگ‌های با کیفیت آلمانی می‌توان علاوه بر ایجاد چاپی برجسته، درخشان و زیبا ماندگاری آن را نیز افزایش داد. در این مجموعه از دستگاه اتوماتیک و نیمه اتوماتیک برای چاپ استفاده می‌شود، به همین علت فشار دستگاه پرس کاملاً قابل تنظیم است و می‌توان اطمینان داد که قطعات شما دچار آسیب نشده و از ایجاد کچلی در چاپ نیز جلوگیری می‌شود.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های فعال در زمینه چاپ صنعتی امکان چاپ روی انواع قطعات تولیدی مجموعه شما را فراهم کرده است. علاوه بر آن امکان چاپ روی هدایای تبلیغاتی نیز فراهم است و در کنار آن شما می توانید سفارش ساخت فیکسچر، شابلون سازی، کلیشه سازی، فروش رنگ، طراحی تبلیغاتی، طراحی صنعتی و… را نیز ثبت کنید. پیشنهاد می دهیم تا همین الان وارد صفحه تماس با ما شوید و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. همچنین در صورتی که علاقه‌مند به مشاهده سایر خدمات صورت گرفته در این مجموعه هستید ما را در اینستاگرام و تلگرام نیز دنبال نمایید. از همراهی شما سپاسگزاریم و آرزوی سلامتی و ثروت فراوان برای شما همراهان محترم و گرامی داریم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *