چاپ برند سوپرمکس روی شیشه

چاپ برند سوپرمکس روی شیشه - مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

روش های چاپ صنعتی دارای کاربرد های گسترده ای می باشند و با استفاده از آن ها می توان روی هر نوع قطعه خاص چاپ منحصر به فردی را ایجاد کرد. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس روش ‌های گوناگونی برای چاپ به کار می روند که از آن ها می توان به چاپ سیلک، چاپ تامپو، چاپ ترانسفر، چاپ طلاکوب و چاپ سابلیمیشن اشاره کرد. به این ترتیب با توجه به نوع قطعه شما روش چاپ روی آن تعیین خواهد شد. برای مثال چاپ برند سوپرمکس روی شیشه به روش تامپو انجام می گیرد و به این ترتیب می ‌توان نام برند و توضیحاتی را در رابطه با محصول روی شیشه درج نمود.

مزایای چاپ برند سوپرمکس روی شیشه

چاپ برند سوپرمکس روی شیشه باعث خواهد شد تا بتوان تبلیغات ارزان قیمت و ماندگاری را انجام داد. با استفاده از روش‌های چاپ صنعتی می‌توان نام و لوگو برند خود را روی محصول درج کرد. علاوه بر آن امکان درج توضیحات روی محصول نیز وجود دارد. به این صورت مشتریان می‌توانند در رابطه با محصول خریداری شده به اطلاعات کاملی دست پیدا کنند که این باعث اعتماد بیشتر آن‌ها به برند شما خواهد شد. بنابراین می‌توان گفت که این شیوه به عنوان ارزان ترین روش بازاریابی شناخته می‌شود و در کنار روش‌های گسترده‌ای که برای تبلیغات وجود دارد و اکثریت آن‌ها دارای هزینه‌های بسیار بالا هستند می‌توان به این طریق به سود بسیار بالایی دست پیدا نمود و از این روش به جای استفاده از روش‌های پرهزینه استفاده کرد. در کنار آن شما می توانید با استفاده از هدایای تبلیغاتی و چاپ برند خود روی آن‌ها با هزینه‌ای اندک سود بسیار مناسبی را به دست آورید. این روش‌ها دارای مزایای بسیار گسترده‌ای برای شما می‌باشند و در صورتی که آن‌ها را به مخاطبان مورد نظر خود هدیه دهید، مطمئناً این مسئله در ناخودآگاه آن‌ها تاثیر گذاشته و جذب برند شما می‌شوند. برای مثال چاپ روی خودکار، چاپ روی لیوان، چاپ عکس روی لیوان، چاپ روی کیف پول و چاپ روی پد موس از جمله هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت و با بازدهی بالا هستند و استفاده از آن‌ها در کنار چاپ لوگو و برند باعث برندسازی بیشتر شما خواهد شد. در صورتی که شما نیمی از مسیر تجارت خود را طی کرده و هم اکنون به سوددهی رسیده باشید، این روش‌ها برای شما موثر خواهند بود چرا که از این لحظه به بعد تمامی تمرکز شما باید روی برندسازی باشد تا بتوانید نام برندتان را در ذهن مشتریان مورد نظر خود حک کنید و در این میان چه روشی بهتر از استفاده از روش‌های چاپ صنعتی؟!

شما می توانید از مقاله چاپ روی درب بطری نیز دیدن نمایید.

مراحل چاپ برند سوپرمکس روی شیشه

برای چاپ برند سوپرمکس روی شیشه می‌توان از روش چاپ تامپو استفاده کرد. این روش برای ایجاد چاپی ظریف و کوچک روی قطعات مختلف بسیار مناسب است و با استفاده از آن می‌توان روی انواع قطعات محدب، مقعر و صاف چاپی با کیفیت را ایجاد کرد. بنابراین بهترین گزینه برای چاپ سوپرمکس استفاده از روش تامپو می باشد. در این روش از واسطه سیلیکونی برای انتقال طرح روی قطعه استفاده خواهد شد، به همین علت است که می‌توان به چاپی ظریف، با دقت و با کیفیت دست یافت. برای انجام عملیات چاپ ابتدا باید کلیشه، فیکسچر و شابلون ساخته شود. کلیشه و شابلون برای ایجاد طرح روی قطعه به کار می‌روند و آن‌ها را می‌توان روی دستگاه چاپ نصب نمود. فیکسچر برای ثابت نگه داشتن قطعه به کار می‌رود و با وجود آن می‌توان از دقت چاپ اطمینان حاصل کرد و از هرگونه لرزش قطعه جلوگیری نمود. به این ترتیب عملیات چاپ انجام خواهد شد و بعد از آن قطعات وارد دستگاه تثبیت کننده رنگ شده و جوهر موجود روی آن‌ها خشک می‌شود. در نهایت قطعات بسته بندی شده تا از هرگونه آسیب احتمالی به آن ها جلوگیری شود و به این صورت قطعات چاپ خورده خدمت شما عزیزان تحویل داده خواهند شد. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از رنگ‌های باکیفیت آلمانی برای چاپ استفاده می شود و به این صورت، با به کارگیری قطعات و دستگاه ‌های با کیفیت و به روز چاپی ماندگار را خدمت شما عرضه می نماییم. به همین علت چاپ های ایجاد شده دارای ماندگاری بسیار زیادی هستند و تا مدت‌ها روی محصولات شما باقی می مانند. این مسئله تفاوت مجموعه چاپ ایساتیس با سایر فعالان این عرصه می باشد. تمامی تلاش ما در جهت کسب رضایت شما عزیزان است و سعی ما بر این بوده تا چاپ منحصر به فردی را خدمتتان عرضه نماییم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید برای سفارش چاپ روی قطعات تولیدی خود و یا هدایای تبلیغاتی وارد صفحه تماس با ما شوید و به این طریق از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت نمایید. در نهایت به شما پیشنهاد می دهیم تا با دنبال کردن ما در اینستاگرام و تلگرام از سایر خدمات انجام گرفته در این مجموعه نیز دیدن نمایید و اطلاعات کاملی را در رابطه با آن ها کسب کنید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *