چاپ برند بلک بری روی شیشه

چاپ برند بلک بری روی شیشه به روش سیلک

در صنایع تولید مواد غذایی، مواد بهداشتی، مواد شوینده و… برای مایعات تولید شده احتیاج به استفاده از بطری می باشد تا به این صورت بتوان اینگونه مایعات را به بازار عرضه کرد. در این مورد با توجه به نوع محصول از بطری پلاستیکی یا شیشه ای استفاده خواهد شد و با توجه به اینکه این نوع محصولات دارای مشخصاتی در رابطه با چگونگی مصرف و شرایط نگهداری، تاریخ تولید و انقضا و… می‌باشند، بهتر است تا این مشخصه ها را با استفاده از چاپ روی بطری درج کرد. چاپ برند بلک بری روی شیشه به همین منظور انجام گرفته است و در کنار درج لوگو و نام برند، توضیحات کاملی نیز در رابطه با مشخصات کالا چاپ شده. در ادامه توضیحات کامل تری در رابطه با این نوع چاپ ارائه خواهد شد. پیشنهاد می دهیم این مطلب را از دست ندهید.

بررسی کلی چاپ برند بلک بری روی شیشه

مزایای چاپ برند بلک بری

چاپ برند بلک بری روی شیشه دارای مزایایی برای تولیدکننده این برند خواهد بود و به این صورت فروش این‌گونه محصولات افزایش خواهد یافت. با توجه به مشخصاتی که در رابطه با محصول روی آن درج شده و توضیحات کاملی که در رابطه با آن ارائه می‌شود، مصرف‌کنندگان به خرید این محصول تمایل بیشتری پیدا می‌کنند، چرا که در لحظه اول می‌توانند اطلاعات کاملی را در رابطه با آن به دست آورند. این باعث خواهد شد تا آن‌ها بتوانند به برند شما اعتماد کرده و باز هم به سراغ محصولاتتان بیایند. بنابراین روش چاپ صنعتی کمک خواهد کرد تا در کنار برند سازی، فروش بیشتری را نیز به دست آورید.

مقایسه چاپ برند بلک بری و استفاده از لیبل

با توجه به اهمیت چاپ بسیاری از تولید کنندگان از این روش برای درج برند خود استفاده می‌کنند. اما هنوز هم کسانی هستند که به جای چاپ با استفاده از لیبل برند خود را روی محصول درج می‌کنند. استفاده از لیبل تا مدت کوتاهی برای شما پاسخگو خواهد بود اما با گذشت زمان با کیفیت‌ترین لیبل ها نیز پوسته پوسته شده و از روی محصولاتتان پاک می‌شوند که این باعث خواهد شد تا تمامی هزینه های شما دور ریخته شود. بنابراین بهتر است تا به جای استفاده از روش‌هایی که تاریخ انقضای آن‌ها به سر آمده از چاپ صنعتی استفاده کنید و به این صورت تا سال‌ها نام برند خود را روی قطعه تولیدی ماندگار نمایید.

هزینه چاپ برند بلک بری

در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس تلاش شده تا بالاترین کیفیت در برابر نازل‌ترین قیمت به شما عزیزان ارائه شود. اما قیمت تمام شده چاپ بستگی به موارد بی‌شماری دارد و نمی‌توان قیمت ثابتی برای آن در نظر گرفت. بنابراین شما می‌توانید در این رابطه از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید و از شنیدن قیمت‌ها شگفت زده شوید.

شما می توانید از مقاله چاپ برند Argusol روی بطری نیز دیدن نمایید.

چاپ برند بلک بری روی شیشه - مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

چاپ برند بلک بری روی شیشه به روش سیلک اسکرین

برای چاپ برند بلک بری روی شیشه می ‌توان از روش چاپ سیلک استفاده کرد. این روش یکی از بهترین روش ‌های چاپ می باشد که با استفاده از آن می توان چاپ بسیار دقیقی را روی قطعات مختلف ایجاد کرد. این نوع چاپ به خصوص برای قطعات استوانه ای بسیار مناسب است و همانطور که در شکل مشاهده می کنید با استفاده از آن توانسته ایم چاپ ظریف و ماندگاری را روی بطری شیشه ‌ای ایجاد کنیم. با این وجود مطالب چاپ شده کاملا خوانا هستند و مشتریان می توانند به راحتی از آن ها استفاده کنند. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از روش های دیگری مانند چاپ تامپو، چاپ سابلیمیشن، چاپ ترانسفر و چاپ طلاکوب نیز بهره می برد. با این وجود جایی برای نگرانی برای شما وجود ندارد و هر نوع قطعه تولیدی را می توانید به ما سپرده و با چاپی بی نظیر و ماندگار تحویل بگیرید. در این مجموعه روش چاپ توسط کارشناسان کاردان و باسوادی تعیین می شود و به این صورت می توان روی هر قطعه چاپ مناسبی را ایجاد کرد. برای مثال برای چاپ نوشته روی شیشه، استفاده از روش سیلک بهتر است و ماندگاری آن بیشتر خواهد شد. در این چاپ ابتدا شابلون و فیکسچر ساخته می شوند و با کمک آن ها می‌توان جوهر را روی بطری انتقال داد. بعد از آن قطعات وارد دستگاه تثبیت کننده رنگ خواهند شد و در کوتاه ‌ترین زمان ممکن جوهر قرار گرفته روی آن ها خشک و ماندگار می شود. این مسئله باعث شده تا چاپ تا مدت ها روی محصول شما باقی بماند و از روی آن پاک نشود. در نهایت قطعات در بسته ‌بندی مناسبی قرار می گیرند تا از هر گونه آسیب احتمالی به دور باشند و به این صورت خدمت شما عزیزان تحویل داده خواهند شد.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید با ورود به صفحه تماس با ما ، با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید و از آنان در رابطه با انواع روش های چاپ مشاوره رایگان دریافت کنید. همچنین به شما پیشنهاد می شود تا با دنبال کردن ما در اینستاگرام و تلگرام از سایر خدمات انجام گرفته در این مجموعه نیز دیدن نمایید. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با چندین سال سابقه درخشان در عرصه چاپ آماده خدمت رسانی به شما همراهان گرامی خواهد بود.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *