روند چاپ 5 برند معروف روی شیشه

روند چاپ 5 برند معروف روی شیشه-چاپ صنعتی ایساتیس

چاپ روی شیشه یکی از بهترین نوع تبلیغات است که امروزه بین شرکت هایی که برای بسته بندی محصولات خود از شیشه استفاده می کنند بسیار مورد توجه قرار گرفته است. استفاده از شیشه در بسته بندی محصول جلوه ی ویژه ای به تولیدات شما می دهد و در صورتی که چاپی با طراحی زیبا و منحصر به فرد از برند مجموعه ی تولیدی شما روی شیشه حک شود، این جذابیت دو چندان می شود. همچنین به این طریق برند شما با هر بار استفاده از محصول، مورد توجه مصرف کننده قرار گرفته و باعث بازگشت مشتری می شود. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با در دست داشتن کادری مجرب و دستگاه های اتوماتیک ، اقدام به چاپ روی انواع شیشه کرده که در فروش محصولات شرکت های تولیدی بسیار موثر بوده است. در ادامه به توضیح روند چاپ 5 برند معروف روی شیشه می پردازیم.

 

موارد مهم در روند چاپ 5 برند معروف روی شیشه

همانطور که می دانید جنس شیشه از نوع خشک است و به راحتی می شکند و چاپ روی آن به راحتی امکان پذیر نیست. در روند چاپ 5 برند معروف روی شیشه که توسط متخصصان مجموعه چاپ ایساتیس انجام شده است، یکی از مهم ترین کار ها چربی گیری و تمیز کردن شیشه می باشد که در این شرکت توسط دستگاه های اتوماتیک انجام می شود. در این چاپ تثبیت رنگ در کوره نیز از اهمیت بالایی برخوردار است تا ماندگاری را افزایش دهد. در این چاپ رنگ های استفاده شده دارای اهمیت فراوانی هستند زیرا که کیفیت این رنگ ها باعث دیده شدن برند شما است. به همین دلیل از بهترین نوع رنگ های آلمانی در متنوع ترین رنگ بندی استفاده شده است. این رنگ ها با توجه به ضخامت و جنس شیشه انتخاب می شوند و همچنین نوع چاپ و نوع طرح نیز در انتخاب رنگ دارای اهمیت است. این نوع چاپ روی انواع شیشه عطر، ظروف شیشه ای، شیشه پزشکی، لیوان، لوازم آرایشی، وسایل تزیینی و … قابل انجام است. در این نوع چاپ با توجه به ابعاد و مدل قطعه ، ساخت فیکسچر دارای اهمیت می شود که در ادامه به توضیح آن می پردازیم.

 

چگونگی روند چاپ 5 برند معروف روی شیشه

در روند چاپ 5 برند معروف روی شیشه اولین قدم طراحی برند و یا طرح مورد نظر است که توسط طراحان خلاق این مجموعه با ظرافت و دقت بالا انجام می شود. در ادامه برای انتقال طرح روی شیشه؛  شابلون، کلیشه و فیکسچر با توجه به روش انتخابی چاپ ساخته می شود سپس شیشه از هر گونه چربی و گرد و غبار پاک می شود و با استفاده از یکی از روش های چاپ از جمله چاپ تامپو، چاپ سیلک اسکرین، چاپ ترانسفر و یا چاپ طلاکوب روی قطعه منتقل می شود. همانطور که در سطر های قبلی به آن اشاره شد ساخت فیکسچر از اهمیت بالایی برخوردار است، فیکسچر برای ثابت نگهداشتن قطعه در هنگام چاپ مورد استفاده قرار می گیرد و از تکان خوردن قطعه در حین چاپ جلوگیری می کند. به این ترتیب چاپ از دقت و کیفیت بالاتری برخوردار خواهد شد. چاپ این 5 برند با توجه به مدل شیشه توسط چاپ سیلک انجام شده که در ادامه به توضیح مزیت های استفاده از این روش می پردازیم.

 

شما می توانید مطلب چاپ سیلک برند Amous با رنگ UV را نیز مطالعه نمایید.

 

مزایا و روند چاپ 5 برند معروف روی شیشه به روش سیلک

چاپ سیلک یکی از انواع چاپ برای انتقال طرح روی محصول است. در این روش با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک دوار طرح روی قطعه ی شیشه ای منتقل می شود. در روند چاپ 5 برند معروف روی شیشه به روش سیلک ساخت فیکسچر ضروری است که با توجه به مدل قطعه ساخته می شود. در این چاپ بعد از طراحی طرح، ساخت فیکسچر، شابلون و پاکسازی قطعه، طرح با استفاده از دستگاه روی قطعه منتقل می گردد و با خروج از دستگاه رنگ بلافاصله داخل دستگاه تثبیت رنگ ، به روش UV می رود تا رنگ کاملا تثبیت شود و ماندگاری آن بالا رود. سپس بسته بندی قطعه برای جلوگیری از هر گونه آسیب های احتمالی انجام می شود و قطعه به مشتری تحویل داده خواهد شد. از مزیت های استفاده از این روش تک مرحله ای بودن آن است که به فرایند چاپ سرعت می بخشد و همچنین از دیگر مزیت ها چاپ بدون نیاز به واسطه ی سیلیکونی و انتقال مستقیم از شابلون به قطعه می باشد که بسیار حائز اهمیت است. این نوع چاپ برای انتقال طرح در قطعات صاف یا استوانه ای کاملا مناسب است و چاپ به این روش کاملا ماندگار و با کیفیت است. همچنین رنگ های استفاده شده در این چاپ دارای برجستگی و زیبایی خاصی هستند.

 

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با تکیه بر کادر مجرب و کارشناس خود و همچنین استفاده از دستگاه های روز دنیا توانایی چاپ روی کوچکترین تا بزرگترین قطعات را دارد. شما می توانید تمامی مراحل طراحی، چاپ و تثبیت سازی رنگ روی محصول خود از جنس: چرم، چوب، شیشه، ورق های فلزی و… را به این مجموعه بسپارید و قطعات با بالا ترین کیفیت چاپ، با مناسب ترین قیمت ها را دریافت نمایید. برای ثبت انواع سفارش خود به صفحه ی تماس با ما در سایت این مجموعه مراجعه کنید و همچنین برای مشاهده ی دیگر چاپ ها ما را از طریق شبکه های مجازی اینستاگرام و تلگرام ، یا از طریق #چاپ صنعتی ایساتیس دنبال کنید.

 

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *